Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi alimmat kylkiluuni pää on niin kipeä? Se kipeytyy aika ajoin. Ongelmaa ei ole kuin toisella puolella.

Vierailija
10.10.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kipeytyy vas. puolen kaks alinta kylkiluuta aika-ajoin?????????? Tai siis nimenomaan kylkiluun päät! Ihan kosketusarat ovat.

Vierailija
2/9 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että se liittyisi vatsalihasten ja kylkiluiden kiinnittymiskohtaan - että siihen syntyy rustoa joka kipeytyy

tai jotain tällaista, en itsekään täysin tiedä mistä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vatsalihakset kipeytyvät aina tuosta toiselta puolelta, kylkiluiden päiden kohdalta paljon enemmän kuin muualta.

5

Vierailija
4/9 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaajoin ja olen jo pelännyt luusyöpääkin ja vaikka mitä. kaikenlisäksi vasemman puolen alin kylkiluuni on paljon pidempi ja kapeampi kuin oikean puolen kylkiluu.

Vierailija
5/9 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niiden päät ovat sellaiset pampulat, jotka tosiaan kipeytyvät ajoittain. Pystyn myös muljauttelemaan näitä pampuloita vartalon asennosta ja lihasten jännityksestä riippuen.

5

Vierailija
6/9 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan lääkärillekin ihmetellyt asiaa, ei osannut sanoa mitään. Veikkasi lihasperäisiksi kivuiksi. Minulla vaiva on molempien puolien alimpien kylkiluiden kohdalla. Jos istuu jossain tietyssä asennossa, niin joskus oikein tuntuu kipeältä ja pitää vaihtaa asentoa. En muista, että ennen raskautta olisi tätä ollut, jälkeen kylläkin.

Vierailija
7/9 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tätä vaivaa ainakin 15 vuotta, joten en ole siitä huolissani. Enköhän olisi jo kupsahtanut, jos se olisi syöpä tai muuta vakavaa. :)

Vierailija
8/9 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ennen kanssa moista ja raskaana ollessa vasta olikin. Ongelma parani kun vaihdettiin vanha joustinsänky uuteen.

Vierailija
9/9 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylkiluiden päät, hartia, lavan seutu ja pitkäselkälihas oikealta puolelta. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi