Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies aikoo lähteä kahdestaan tyttäremme kanssa lomamatkalle ulkomaille! :(

Vierailija
10.10.2007 |

Tilanne on se, että minä olen juuri aloittanut uudessa työpaikassa eikä minulla ole ollenkaan lomaa.

Nyt mies on sitten suunnitellut lähtevänsä tyttömme kanssa lomalle ilman minua. Lomamatkaanhan menee aika paljon rahaa ja minä en pääse siitä osalliseksi.

En ole vielä suoraan kieltänyt menemästä mutta olen antanut ymmärtää että idea on TODELLA HUONO.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli miehen kanssa kesäloma valitettavasti ihan eri aikaan.

Mies sitten rupesi puhumaan, josko lähtisi tytön kanssa kahdestaa viikoksi etelään.

Mua ensin ahdisti koko ajatus ja taisin vähän pistää vastaakin mutta funtsittua sitä asiaa niin ei se ajatus ollutkaan niin paha.

Isä ja tyttö siis lähtivät viikoksi etelään.

Se viikko oli mulle tietty erilainen kun sain olla yksin mutta nautin koko viikosta vaikka olinkin päivisin töissä.

Matkalaisten reissu oli mennyt täydellisesti.

Vaikka isän ja tytön välit ovat aina olleet hyvät niin jotenkin se reissu vielä paransi sitä vaikka mitään paraneltavaa ei edes olisi ollutkaan :)

Hain viikon päästä tyytyväiset reissulaiset kentältä.

Vieläkin muistelevat matkaa minkä kahdestaan tekivät.

Anna ap lapsesi ja isän lähteä reissuun ja nauti sinä täällä olosta vaikka töissä olisitkin.

Vierailija
2/8 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos isä on tottunut hoitamaan ja vahtimaan lasta (ei tarvitse äidin olla sydän syrjällään Suomessa). Suo ihmeessä isälle ja tytölle loma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse niitä ? :(

Vierailija
4/8 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en päästäisi. KOtona sitten kärvistelisin huolissani. Olen tarkka kaikesta ja mieheni huolimattomampi. Miettisin, ettei mitään tapahdu.

Vierailija
5/8 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ajatushan on aivan ihana. Kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä antamaan läheisilleen mahdollisuus iloon silloinkin kun ei itse pääse ottamaan siihen osaa.

Vierailija
6/8 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko itsekkäämpää kuultukaan? Koska äiti ei saa lomaa ei sitten saa lapsi ja mieskään????? Ihan kamalaa luettavaa.

Ja te jotka ette uskalla päästää lapsia isänsä kanssa niin miksi te olette hankkineet lapsia miehen kanssa jolle ette usko lapsianne???

Vierailija
7/8 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin samaa, että aika itsekästä touhua. Mä ainakin menin naimisiin rakastamani miehen kanssa ja hänen kanssaan hankin lapsia. Jos ei voi luottaa, että oma rakas mies hoitaisi omia lapsiaan, niin kyllä on luottamus aika vähissä.

Jos viikko tuntuu pitkältä ajalta, niin voihan loma olla vaikka 4-5 päivää. Mikset soisi lapsellesi lomailoa?

Vierailija
8/8 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla lähteä töihin oman aikataulun mukaan, eikä iltapäivällä olisi kiire kotiin... Illat voisin tehdä mitä huvittaa ja viikonloppuna nukkua pitkään. Olisipa mahtavaa... Täytyykin ruveta puhumaan miehelle, jospa tuo vaikka innostuisi... ;)