Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt sitten KAIKKI jotka tekisivat sh:n tyota 1900€ kertomaan tahan ketjuun, mita tyota se sh oikein tekee. Aivan, teilla ei ole hajuakaan!!!

Vierailija
10.10.2007 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa myös, mitä se lakko/irtisanoutuminen sitten haittaisi??

Vierailija
2/17 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmastikaan ihmiseillä ei ole hajuakaan mitä sh tekee. Muuten pitäisivät turpansa kiinni ja kannattaisivat palkankorotusta. Ja lyönpä vetoa, et tähän ketjuun tulee tekstiä, että sh:n työtä on istua kansliassa kahvikuppi kädessä juoruamassa.... Voiko ihminen enää selvemmin idioottimaisuuttaan paljastaa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitkät oli kahvitauot ja kovin paheksuvat mulkoilut oli vastassa jos tuota taukoa häiritsi. Yötyöt tarkoittivat tv:n katselua. Eli minulla on henkilökohtaisesti huonot kokemukset.

Vierailija
4/17 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 10

Vierailija
5/17 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en varmaan aivan kaikkia asioita, mutta olisin valmis tekemään hoitajan työtä tuolla palkalla. Ja saattaisin olla tekemässäkin, jos en olisi niin kauhean piikkikammoinen.

Vierailija
6/17 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ veisin nuoren labrakokeisiin ja olisin tukena ja turvana ajan

+ ottaisin nuoren kanssa lääkkeet, jotka olisin itse ensin ohjeiden mukaan laittanut valmiiksi

+saattaisin nuoren osastolta psykologin juttusille tai sairaalakouluun

+ olisin mukana lääkärikierroksella, kertomassa OMAT kommenttini potilaasta jotka ei todellakaan ainoat hoitosuunnitelman kannalta

+ kuuntelisin hoitosuunnitelman joka laadittu ja toimisin sen mukaisesti

+ valvoisin vuoroissa osaston rauhaa ja potilaiden tilaa

- arvostelisin kahvihuoneessa psykologeja, neurologeja, psykiatreja ja sairaalakoulun opettajaa, joiden duunit hoitaisin itse paremmin vasemmalla kädellä

- en aina ymmärtäisi asioiden pohjimmaista tarkoitusta joten saattaisin alkaa sooloilemaan

- valittaisin huonosta palkasta aina ja se vaikuttaisi ilmapiiriin osastolla ja tekemiseni laatuun

Vierailija
7/17 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo tv:n katselu sairaanhoitajajoukolla öisin oli OYKS:ssa yli kymmenen vuotta sitten käyntäntö sillä osastolla missä olin hoidettavana

Nuo pitkät kahvitauot ja muutenkin huono kohtelu on sitten TAYS:sta.

Kyllähän noihin pitkiin kahvitaukoihin sortuu varmasti meistä lähes jokainen eli ei se pelkästään " hoitajien synti" ole mutta siitä en pitänyt, että heitä ei saanut " häiritä" tuolloin.

9

Vierailija
8/17 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvin. Lukisin muitakin kuvauksia ...

t. sh

Vierailija
9/17 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miten sä tiedät noi kaikki jutut? Että mitä hoitajat tekee yöllä? Hiippailitko pitkin käytäviä ja vakoilit sen puolivuotta??

10

Vierailija
10/17 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva jos teidän osastolla sh:n työ on kädestä pitelyä!

T. sisätautiosaston sh

Vierailija
11/17 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tv:tä katsoin yöaikaan siinä vierailutilassa...

9

Vierailija
12/17 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Vierailija
13/17 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä minua ihmetytti silloin kun parikin hoitajaa kerrallaan istui useamman tunnin tuijottamassa töllöä poistumatta lainkaan niille ns rankoille töille.

9 lopettaa

Vierailija
14/17 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ei ainuttakaan lasta hoidettavana ja hoitajat pelasivat korttia, kello oli noin 14.00.

13 kertoi jostakin sh:n arjesta.

Sitten on hoitajia, joilla kovat paineet ja kova kiire, liikaa vastuuta ja itse ei jaksa.

Kertoisiko kenties jotakin ... vaikkapa palkkaussysteemin muutostarpeesta ei peruspalkan nostotarpeesta ???

Vierailija
15/17 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne istuu kansliassa ja juo kahvia, surffaa netissä

juoruaa

lukee kirjoja ja lehtiä

puhuu potilaista ja omaisista pahaa..

soittelee osaston puhelimista ulkomaille kavereilleen ja syö potilaitten ruokia ennen kun niille on jaettu.

Vierailija
16/17 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä en tekisi?

Vierailija
17/17 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perse homeessa, juoruan ja haukun tukityöllistettyjä sekä harjoittelijoita jotka toimitin äskettäin tekemään perseenpesuja, syöttämisiä jne. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi