Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään muun mielestä noloa käydä työpaikallaan äitiysloman aikana, kun kysellään koska palaat töihin?

Vierailija
10.10.2007 |

Minua nolottaa, koska tiedän, että aion olla vielä hoitovapaallakin ainakin siihen asti, kun lapsi täyttää kaksi vuotta. Vastailen aina jotenkin kierrellen, etten ainakaan alle yksivuotiasta hoitoon vie...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän aikaa sitte oltuani 2 vuotta hoitovapaalla, jatkan kotona oloa kun kohta syntyy toinen. Oli kiva nähdä yllättyneitä kasvoja " et taida tulla ihan heti vielä takaisin"

Vierailija
2/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla täysi oikeus hoitaa lapsesi kotona 3vee asti, ja siihen ei oo kellään mitään sanomista... Eli siis ei minua ainakaan todellakaan nolottaisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kiva kun ei tarvitse tulla töihin kolmeen vuoteen! Eikä yhtään nolota!

Vierailija
4/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä noloa siinä on jos työkaveri kysyy koska palaat töihin? Vai vastausko on nolo? Ei siinä ole mitään noloa vaikka vastaisit palaavasi heti tai pitkän ajan päästä.

Ihan oikeus on sinullakin hoitaa lasta kolmevuotiaaksi asti kotona.

Vierailija
5/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en enää nuorempien lasten kanssa. :) Eipä ne työkaverit mitään mun parhaita ystäviä olekaan.

Vierailija
6/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä siellä (lounareita hakemassa yms.). KAmalinta on kuitenkin suorat kovaääniset kyselyt kaikkien kuullen " Vieläkö niitä tulee lisää vai joko riittää?" . Voi pyhä yksinkertaisuus!

Vierailija
7/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän työkavereistani ja työympäristöstäni ja koen olevani aina tervetullut käymään siellä.

Vierailija
8/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta satuin nyt sellaisen erheen tekemään... Ja on minun pakko ainakin siinä vaiheessa käydä, kun vien pomolle hoitovapaa-anomuksen.

ap

Vierailija
9/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

käydä siellä (lounareita hakemassa yms.). KAmalinta on kuitenkin suorat kovaääniset kyselyt kaikkien kuullen " Vieläkö niitä tulee lisää vai joko riittää?" . Voi pyhä yksinkertaisuus!

Vierailija
10/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai työpaikalla kiinnostaa, koska palaat töihin. Täytyyhän heidän miettiä, kuka hoitaa työsi sillä aikaa, kun olet hoitovapaalla. Sijaisen palkkaaminen on paljon helpompaa, kun tietää tehdäänkö sopimus vuodeksi vai kahdeksi.

Jos kerran jo tiedät, että olet ainakin kaksi vuotta poissa, niin kerro se nyt ihmeessä töissäkin.

Vierailija:

Minua nolottaa, koska tiedän, että aion olla vielä hoitovapaallakin ainakin siihen asti, kun lapsi täyttää kaksi vuotta. Vastailen aina jotenkin kierrellen, etten ainakaan alle yksivuotiasta hoitoon vie...

Vierailija
11/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitovapaan aloitus ajankohtaa. Lähinnä minua nolottaa se, että ilmiselvästi työpaikallani ajatellaan, että olen mitä pikimmin palaamassa töihin ja olisi jotenkin outoa, jos haluaakin hoitaa omia lapsiaan kotona.

Vierailija
12/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tuota kyselyä kuitenkaan mitenkään kiusallisena koe. Tietysti työkaverit kyselevät työhön paluusta varmaan jo ihan kohteliaisuudesta, mutta voihan siihen vastata kierrellen (esim. katsotaan, miten tässä lähtee vauvan kanssa sujumaan tai me vasta mietitään kotona lastenhoitojärjestelyitä tms.) tai kuitata vain, että kolme vuottahan kotona saa olla, katsotaan, miten pitkään viihdyn. :)

Vierailija
13/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan 3 ensimmäistä kuukautta täyden palkan ja meillä siihen kuuluu lounarit. Lisäksi äippälomalla kertyy vuosiloma ja silloin kertyy myös lounarit. Ja koska jäin hoitovapaalle olen halunnut itselleni minulle kuuluneet lounarit. Ja kun meillä ovat niin jurpoja töissä että eivät postita niin pakkohan ne on hakea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan