Onko muita joilla ei yksiäkään pikkujouluja tiedossa?
Masentavaa kun kohta alkaa taas tutut selostamaan että kuinka monet pikkujoulut taas tänä vuonna jne.
Meillä ei työpaikalla sellaisia järjestetä.
Ehdotin kaverille jos lähdettäisiin Tallink Galaxylle ja pidettäis omat pikkujoulut, lupasin maksaa hytin hinnan senkin puolesta.
No, eipä tuo innostunut. Pyysi vaan tulemaan Hämeenlinnaan (jossa siis asuu) ja että tehdään siellä baarikierros.
Ihan kivaahan sekin tietty on mutta kerrankin kun haluis jotain vähän ekstraa niin ketään ei saa mukaan. Tylsää.
Kommentit (6)
missähän olis ne kotiäidin pikkujoulut... =(
Ei mullakaan tänä vuonna ole, mutta vastasyntyneen kanssa en kaipaakaan. Ensi vuonna
sitten uusi tilannekatsaus.
Yliopiston puurojuhlat eivät ole jaksaneet kiinnostaa moneen vuoteen (olen juuri täyttänyt 30 vuotta, ja ne ovat täynnä parikymppisiä haalarit päällä). Muutenkin yliopistokaverit jo valmistuneita ja työelämässä (itse olen tehnyt kaksi lasta välissä, joten olen sellaisen reilu 4 kotona olo vuotta jäljessä)...
Ystäviä löytyy, mutta taloudellinen tilanne tällä hetkellä liian tiukka lähteä mitään erikoisempaa, kuten matkaa, järjestämään. Muutenkaan ystäväni eivät ole sellaisia, että meillä olisi jokin " ystäväporukka" , jolla pikkujouluja järkkäiltäisiin. Minulla on useita " erillisiä" ystäviä, monet perheellisiä jne.
Miehellä on taas firman isot bileet, ja varmaan vielä poikaporukan pikkujoulutkin (heitä on nimenomaan tälläinen tiivis harrastus-/lapsuudenkaveriryhmä)...Pikkaisen se sieppaa aina joulunaikaan.
Kännisiä ihmisiä selittämässä typeriä juttuja toisilleen...
en edes muista milloin olisin pikkujouluissa ollut. Ei kyllä kiinnostakaan.
ettei juhlaa järjestetä tänä vuonna.