Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hölmöä haluta seuraavassa suhteessa naimisiin kun oli avoliitossa 25v ja se loppui

Vierailija
27.11.2024 |

Miten te muut olette tehneet. Tiedän että olin hölmö kun olin avoliitossa. Mutta mies ei ollut sellainen kuin halusin. Sen takia jarruttelin. Mutta olisihan se ollut fiksua. Mutta seuraavan miehen kanssa en halua avoliittoa. Oon nyt 47v

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni. Hukkasin 20 huonossa avoliitossa, kun en ymmärtänyt paremmasta. Jos enää pariudun, sen tulee olla virallista.

Vierailija
2/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hölmöä, elät ja olet ihan niin kuin haluat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole hölmöä, päinvastoin, olet viisastunut vahingosta. 

Vierailija
4/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä riman laittamista tosi korkealle, jos ajattelee noin. Voi olla että kovien vaatimusten takia mitään uutta suhdetta ei ylipäätään synny.

Vierailija
5/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö ja moraaliton olit siinä kohtaa kun olit 25 vuotta suhteessa miehen kanssa jota et halunnut.

Vierailija
6/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lähinnä rahanahneelta nyt.

Vierailija
7/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmö ja moraaliton olit siinä kohtaa kun olit 25 vuotta suhteessa miehen kanssa jota et halunnut.

Tämä!

Vierailija
8/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää haluaa naimisiin jonkun 5 kymppisen muumin kanssa ...

Eikö ne hommat oo nuorten juttuja.

Vierailija
9/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset menevät naimisiin kun ja jos siltä tuntuu. Mitä merkitystä menneellä on siinä kohtaa? Itse olin 25v naimisissa, erosin ja melko nopeasti menin uudestaan naimisiin. Elämä yllättää. Kaikkea ei voi eikä tarvitse suunnitella valmiiksi. 

Vierailija
10/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin olla seuraavassa suhteessa enää avoliitossa ilman sitoumuksia. Miksi ylipäätään kukaan edes vanhempi nainen sitä haluaa?

Ap

Vierailija
11/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pysyy hölmönä joka ei eilisestä ole viisastunut.

Vierailija
12/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittolupaus on sitovampi, ja sen vuoksi usein tuo rauhaa sielulle. Kyllä se että lupaa (ainakin parhaansa) olla toisen puoliso loppuelämän ajan, siinä on siunaus.

Kuitenkin lain mukaanhan näillä ei juuri eroa ole leskeydessä jne jos sitoumus on ollut virallinen joka tapauksessa.

Vierailija
13/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisin olla seuraavassa suhteessa enää avoliitossa ilman sitoumuksia. Miksi ylipäätään kukaan edes vanhempi nainen sitä haluaa?

Ap

Olin 20v avioliitossa, loppuaikoina ei siinä ollut mitään sitoutumista toisen puolelta. Minusta sitoutuminen on kahden välistä ei siinä virallisuudet mitään paina. Vanhempana naisena 55v en ikinä enää ajattele yhteistä taloutta kenenkään kanssa, molemmilla oma koti ja kun toisesta aika jättää on selvää kuka perii kenetkin.  Toki jokainen tekee mitä haluaa. 

Vierailija
14/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olin 20v avioliitossa, loppuaikoina ei siinä ollut mitään sitoutumista toisen puolelta. Minusta sitoutuminen on kahden välistä ei siinä virallisuudet mitään paina. Vanhempana naisena 55v en ikinä enää ajattele yhteistä taloutta kenenkään kanssa, molemmilla oma koti ja kun toisesta aika jättää on selvää kuka perii kenetkin.  Toki jokainen tekee mitä haluaa. 

Totta tietysti tuokin. Mä olen vasta alussa eron jälkeen. Mietin mitä haluan tulevaisuudessa. En halua edes deittailla nyt ennen kuin tiedän mitä haluan. Onkk se sitoutumista asua eri osoitteissa? Miehellä voi olla montakin naista kierroksessa. Se tulee myös kalliiksi. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä