Jokainen joka nyt täällä marisee ja ihmettelee sairaanhoitajien ym.
palkankorotusodotuksia ja pitävät palkkaa riittävänä niin voivat aivan itse alkaa hoitajiksi niin eipä tarvitse enää kadehtia. Jos homma on palkkaan nähden niin hienoa ja helppoa jne. ettei korotusta tarvita niin nämä marisijat hoitakoot tulevaisuudessa 1800 e kuukausipalkalla kaikki keuhkotautiset,tartuntatautivaaralliset,ruhjoutuneet onnetomuuden uhrit ym. niin suomi säästää...joukkokoulutukset sairaanhoitajiksi kun kerran niin ollaan sitä mieltä,että siitä saa sopivan palkan. Itse olenkin jo ennen äitiysvapaatani päättänyt hakeutua helpomman rahan perään muuhun työhön tulevaisuudessa, että joku voipi astua mun saappaisiin OLKAA HYVÄT!!!!!
Kommentit (3)
silloin kun ne korottavat omia palkkojaan ei ole pikkurahasta pulaa!!!!
Ja kysymyshän onnyt myös siitä, että kuinka saadaan tarpeeksi hoitajia kun nyt jo niistä on hirveä pula!! Tuskin kukaan syöpäpotilas haluaa suomenkielentaidotonta imaamia Intiasta oitamaan itseään!!No se on pian edessä ellei sitä rahaa löydy!!!
200 hoitajalle palkankorotukset, hiphei ja muut jää ilman!!
kunnilla ei ole varaa siihen! En väitä hetkeäkään et työtä arvostettaisi tarpeeksi, mutta mistä tuollaiset järkyt korotukset revitään...hoh hoh-