Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies haluaa seksiä päivittäin, annatteko.

Vierailija
10.10.2007 |

Miten yleistä se on? Mulla on elämäni aikana ollut vain 1 sellainen mies. En kyllä suostuisi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän sitä vongukaan joka päivä, vaikka varmaan haluaisikin...

Vierailija
2/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin jos haluaisi, ellen olisi tosi kipeä tms. Vielä en uudesta miehestä tiedä kuinka usein haluaa (ei asuta vielä yhdessä) mutta entinen ei halunnut juuri koskaan :(

Itse en ole koskaan liian väsynyt seksiin, aina en kyllä jaksa juuri mitään tehdä mutta jos miehelle sopii että hän saa tehdä " työt" niin minulle käy aina

Vierailija
4/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän vuoden saldo 2 kertaa : (

Vierailija
5/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 todella toivoo että uusi mies haluaisi usein, paljon ja jatkuvasti

Vierailija
6/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kuin en muista millä numerolla, kyllä joka päivä saa jos ei aina tarvi ite heilua hikipäässä :) En kuitenkaan päivittäin itse tarvitse, joten ei haittaa vaikka vähän harvemmassa meillä. Onneksi meillä kysyntä ja tarjonta kohtaa hienosti. Surullista, kuinka usein näin ei ole, suuntaan tai toiseen!

Vierailija
7/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastamme molemmat seksiä ja jos toinen ei juuri sillä hetkellä halua, saa toinen kyllä houkuteltua mukaan ;) Ja joskus vain tuntuu siltä, että haluamme molemmat vain olla lähekkäin, sekin OK

Ehkä meillä sitten halut ovat samalla tasolla, mutta mistään pakosta antamisesta ei koskaan ole puolin eikä toisin ollut puhetta

Vierailija
8/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai annoin seksiä joka päivä, joskus jopa kahdesti. Me olemme molemmat varsin aktiivisia.

Lastensaannin jälkeen tahti on hiipunut kolmeen tai neljään kertaan viikossa ja joskus harmittaa, mutta tunnin pidemmistä yöunista on niin paljon enemmän apua kuin seksistä että valitaan usein yhteistuumin nukkuminen.

Vierailija
9/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten yleistä se on? Mulla on elämäni aikana ollut vain 1 sellainen mies. En kyllä suostuisi.

kutsutaan tuolla seksipalstalla kylmiksi lahnoiksi

Vierailija
10/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN anna jos mies on ollut etäinen ja kylmä minua kohtaan muuten samana päivänä.

Tämä siksi, että mies ei välitä halauksista tai esileikistä muuten, mutta minä taas sytyn vain niistä.

Enkä halua että seksi on vain hänen nautintoaan.

Muuten kyllä haluan seksiä joka päivä (hellyyden ohessa).

Vierailija
11/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Rakastamme molemmat seksiä ja jos toinen ei juuri sillä hetkellä halua, saa toinen kyllä houkuteltua mukaan ;) Ja joskus vain tuntuu siltä, että haluamme molemmat vain olla lähekkäin, sekin OK

Ehkä meillä sitten halut ovat samalla tasolla, mutta mistään pakosta antamisesta ei koskaan ole puolin eikä toisin ollut puhetta

Vierailija
12/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä parisuhteen hoitamista, eikä se nyt niin iso vaiva ole.

Vierailija
13/13 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa raskautta se olin minä, ketä panetti kaiken aikaa, mutta silloin ei mieskään jaksanut aina.. Ihan kiitettävästi suoriutui silti.. =0)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä