Onko jokin hormonihäiriö kun nännit on tosi herkät ja aristavat?? Kierto lopuillaan, normaalisti
ei kuulu menkkaoireisiin tällainen. Raskauteen en usko kun tosiaan vain nännit on omituiset.
Kommentit (9)
Vierailija:
muut oireet tuli vasta viikon-parin päästä
Ihan tyypillinen oire. Juoksetko yöllä vessassa? Se olisi toinen oire :)
Vierailija:
Ihan tyypillinen oire. Juoksetko yöllä vessassa? Se olisi toinen oire :)
Rinnat ei arista ennen menkkoja -paitsi silloin kun olinkin raskaana. Ja nytkään ei rinnat ole kipeät, vain nännit. mulla yleensä suorastaan sisäänpäinkääntyneet nännit ja nyt ne on kuin tupakannatsat:D t: ap
olisin varma et oon raskaana. t: ap
Kymmenen vuotta myöhemmin kipeytyi pelkästään nännit. Kun en tullut raskaaksi, kävin tutkimuksissa ja mulla todettiin pco, enkä ovuloinut ollenkaan. Eli tuo pelkkien nännien kipeytyminen voi tosiaan liittyä siihen, ettet ole ovuloinut kunnolla.
Vierailija:
Kymmenen vuotta myöhemmin kipeytyi pelkästään nännit. Kun en tullut raskaaksi, kävin tutkimuksissa ja mulla todettiin pco, enkä ovuloinut ollenkaan. Eli tuo pelkkien nännien kipeytyminen voi tosiaan liittyä siihen, ettet ole ovuloinut kunnolla.
Eikö sitä joko ovuloi tai sitten ei. Mielestäni ovuloin joka kuukausi (ja todistetusti ainakin kerran, kun lapsikin on), mutta ikinä mulla ei oo rinnat aristaneet. Paitsi siis silloin kun olin raskaana.
muut oireet tuli vasta viikon-parin päästä