SEKTIO EI OLE SYNNYTYS
Kommentit (19)
3 sektiota takana. Mitä väliä? Hanki elämä!
mä odotan että joku tulee purkamaan sitä todellista angstiaan tänne! Mä odotan vaikka koko päivän.
Siinä kans aina näkee ihanasti kuinka patoumat lähtee liikkeelle.
Kakara saadaan ulos mielellään ihan kunnossa ja äiti (kasvualusta joka ei kuitenkaan synnytä eikä voi mielestäsi tuntea olevansa samalla tavoin äiti kuin sinä) säilyy hengissä niin eikö se nyt sitten ole ihan ok?
tämä on angst-terapiaa by av-mamma
ap
Sektio ei ole synnytys. Minullakin on kaksi ihanaa poikaa, jotka ovat ilmestyneet kuin tyhjästä, ei ole syntymäpäiviä ei mitään, kun onnettomat eivät älynneet syntyä vaan ilmestyivät sektiolla maailmaan. So what?
Mutta ei... et sä kuulosta mitenkään traumaattiselta. Puristakaa nyt se tuska pihalle sieltä....
Sen kerran kun sitä oikein pyydetään niin ei millään!
Seuraavaksi tarjoan kestovaippoja tai täysimetystä.
Mutta ei... et sä kuulosta mitenkään traumaattiselta. Puristakaa nyt se tuska pihalle sieltä....
Sen kerran kun sitä oikein pyydetään niin ei millään!
Seuraavaksi tarjoan kestovaippoja tai täysimetystä.
Mistä se kuu sitten muka on tehty? Mitä astronautit söivät kotimatkalla? Jos maailma ei ole litteä, niin miten me pysymme pystyssä? Taidat olla aika tyhmä!
Mulle tuli nyt hoppu mutta tulen kyllä tarkistamaan myöhemmin että onko kukaan saanut sitä raivoaan pihalle.
tilasto, joka kertoo, että koulutettuja sektioidaan huomattavasti vähemmän kuin kouluja käymättömiä ja että koulutetut tietävät, ettei sektio ole synnytys ja amikset luulevat sektion olevan synnytys yhtä vakaasti kun uskovat että ammattikorkeakoulu on korkeakoulu.
Onko ammattkorkea vs. oikeat korkeakoulut -aiheesta muuten tapeltu hiljattain?
"leijonat savannilla syö synnyttämään kykenemättömät seeprat" -tyyppi ? Saadaan vähän väriä tähänkin keskusteluun :o)
Mä vähän odotin sitä seepra-tyyppiä mutta se taitaa olla töissä tekemässä niitä kirottuja sektioitaan.
Ei tää aihe näköjään toimikaan joka päivä ;)
mä en kyl tiiä mihin se vauva katoo, kun en oo sektioo kokenu.
Joku tekee synnytyksen luomuna, toinen kipulääkityksellä.
Jonkun synnytys sujuu ongelmitta ja jonkun synnytys avitetaan imukupilla tai leikkauksella.
Mutta kaikki on sitä yhtä ja samaa tapahtumaa: lapsi syntyy, on lapsen syntymäpäivä.
Tärkeä pointti!
Muistetaan sitten muuttaa ne termit kaikissa yhteyksissä ja unohdetaan tuo kulunut ja OIH niin valheellinen SYNTYMÄPÄIVÄ.
Lapsen leikkaussyntymäpäivä tai sektiopäivä
Tai lapsen luomusyntymäpäivä
Kipulääkittysyntymäpäivä - voi tarkentaa:
epiduraalikipulääkesyntymäpäivä
ilokaasusyntymäpäivä
Imukuppisyntymäpäivä
Pihtisyntymäpäivä
Joku tekee synnytyksen luomuna, toinen kipulääkityksellä.
Jonkun synnytys sujuu ongelmitta ja jonkun synnytys avitetaan imukupilla tai leikkauksella.Mutta kaikki on sitä yhtä ja samaa tapahtumaa: lapsi syntyy, on lapsen syntymäpäivä.
Varmaan tälläkin hetkellä joku oikein odottaa ketjua johon kirjoittaa patoutumistaan tähän liittyen. Joten ole hyvä, tämä on just sulle :)
On ollut niin hiljaista tänään tähän aiheeseen liittyen.