Naisena ajattelen että Israel-Palestiina ongelmat johtuvat nimenomaan siitä ette Suomi ole vielä tunnustanut Gazaa! Olenko ainoa?
Kommentit (35)
Merkittävä syy ainakin ongelmiin, näin ajattelen ainakin naisena
Naisena ajattelen että ongelmat johtuvat siitä ettei suomi ole antanut maataan Palestiinalaisille.
Noin jonnena kuvittelet, että joku ottas sut vakavasti?
Hyvin sinut on naisena aivopesty. Myötistä sinne. Vassemedia lähtee siitä että se on tunnustettava ja kävelee siten hallituksen yli. Ei sanaakaan miten ne vaatii jo avoimesti Israelin boikotointia ja hävittämistä, mikä onkin ollut kaiken perimmäinen tarkkoitus. Toivottavasti Netanjahu pitää pintansa ja lanaa Gazan.
Oletko niitä pallinaisia? Sisäinen ääni sanoo, että olen nainen, vaikka ääni on römeä, parta kasvaa ja killuttimet jalkovälissä.
No ei se mitään, sinullakin on oikeus mielipiteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Normipoisto
Mitä on naisen ajattelussa vikana, kun pitää poistaa?
Miehenä olen kyllästynyt näihin sinun "naisena sitä sun tätä, että näin" provoketjuihisi rakas Perttiseni.
Naisena voisit edes vähä tutustua Lähi-idän historiaan, maantietoon, uskontoihin ja valtio-oppiin. Ymmärtäisit paremmin juurisyitä.
Gaza on kaupunki ja alue välimeren rannalla. Kaupunkeja ei tunnusteta, valtioita tunnustetaan ja tunnustamiseen on selkeät kriteerit, jotka eivät ainakaan hallinnon osalta tällä hetkellä täyty. Tunnustaminen on symbolinen ja oikeudellinen ele, joka ei tippaakaan auta konfliktin, sodan ja kansanmurhan rauhanomaiseen ratkaisuun.
Naisena ja naisena, sinä ole jonne naista koskenutkaan. älä lässytä pas kaa
Niihin ongelmiin ainoa syy on palestiinalaiset. Palestiina ei edes ole olemassa, oikea nimi olisi Filistea.
Vierailija kirjoitti:
Oletko niitä pallinaisia? Sisäinen ääni sanoo, että olen nainen, vaikka ääni on römeä, parta kasvaa ja killuttimet jalkovälissä.
No ei se mitään, sinullakin on oikeus mielipiteeseen.
On ihan myönteistä, että jopa noi ulilaludalta pois potkitut uskaltaa myöntää sukupuoliset... erikoisuutensa. Pitkälle on tultu. Hyvä niin!
Vierailija kirjoitti:
Naisena ajattelen että ongelmat johtuvat siitä ettei suomi ole antanut maataan Palestiinalaisille.
Itse näen ongelmana etteivät kaikki naiset anna pesää muslimeille.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen kyllästynyt näihin sinun "naisena sitä sun tätä, että näin" provoketjuihisi rakas Perttiseni.
Näin ihan aitona naisena olen myös kyllästynyt niihin.
Vierailija kirjoitti:
Niihin ongelmiin ainoa syy on palestiinalaiset. Palestiina ei edes ole olemassa, oikea nimi olisi Filistea.
Onko sille löytynyt mitään järkisyytä, etteivät Gazassa ole saaneet valtiota pystyyn parissa vuosikymmenessä? Israel jätti heidät rauhaan 2005 pakkosiirtäessään kaikki israelilaiset, ruumiitkin, pois sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normipoisto
Mitä on naisen ajattelussa vikana, kun pitää poistaa?
Ei mitään vikaa puutu.
Kyllähän Suomi yhdessä mm. Saksan kanssa pitää nyt palestiinalaisia panttivankeinaan ja ovat vastuussa ikävistä tapahtumista.
Olet ainoa. Edes palet eivät ole kanssasi samaa mieltä.