Luuleeko ne hoitajat olevansa maailman napoja?!
Luuleeko että vain niillä on oikeus saada vaatimuksensa läpi keinolla millä hyvänsä?!
Ja jos ei ole rahaa, niin mistä ne korotukset sitten maksetaan!
Samat korotukset kaikille alle 1800 euroa ansaitseville!
Kommentit (11)
että hoitajan tosiaan ajattelevat, että he ovat ainoita, joita tämä yhteiskunta tarvitsee... Silti kannatan kohtuullisia palkankorotuksia hoitajille.
mihin me niitä tarvitaan, hoidetaan itse omat sukumme!!hyvä suomi.. :)
Ensin haukutaan että että me istutaan vaan kahvilla ja tupakilla eikä tehdä mitään ja nyt sitten kauhee haloo kun irtisanoudutaan!!
Siksi ihmettelenkin, että miksi kauhea vouhotus maailman turhimman ammatin lakosta. Osaatko selittää??
2
Voi vitsi mitä urpoja hoitsut ovat!!!
että kellekkään ei suoda palkankorostusta...Miksi ei suoda kellekkään palkankorotusta. Kateellista porukkaa.
Ei todellakaan palkankorotusta meille turhakkeille!
herranjestas sentään! Kaikkia tottakai tarvitaan, siitä ei ole kyse, mutta kyllä hoitajien työssä on ihan erilainen vastuu kuin monissa muissa ammateissa.
Vierailija:
herranjestas sentään! Kaikkia tottakai tarvitaan, siitä ei ole kyse, mutta kyllä hoitajien työssä on ihan erilainen vastuu kuin monissa muissa ammateissa.
Kamala työ, juovat kahvia ja lukevat lehtiä!
SITÄHÄN MÄ OLEN JO MONESSA KETJUSSA YRITTÄNYT SANOA! ME OLLAAN IHAN TÄYSIN TURHIA JA PASKOJA, EI MEITÄ MIHINKÄÄN TARVITA. SIKSI LAKKO EI HAITTAKAAN KETÄÄN.