Ïhanaa, hirveää... ihastuminen työpaikalla/koulussa
Itselläni on kyseessä ihastuminen opettajaani koulussa. En tarkemmin ala kouluja nimeämään ymmärrettävistä syistä, itse olen siis opiskelija ja ko henkilö pitää luentoja/vetää kursseja. Olen naimisissa ja yhden lapsen äiti, kyseinen mies on eronnut ja (huhujen mukaan) seurustellut useiden naisten kanssa. Leikilläni tästä omalle miehelleni mainitsinkin, koska ei " vielä" ole mitään vakavaa (on siis yksipuolista minun puoleltani).
Voi kuitenkin sitä tunnetta, mies ei ulkoiselta olemukseltaan ole erikoinen, mutta luennoidessaan hän ottaa yleisön haltuunsa täysin, osaa puhua ihmisille, vitsailee... Kiihotun siis hänen vallastaan ja tyylistään hallita ihmisiä. Nyt tulossa on opiskelumatka jolle tämä opettaja on lähdössä, itse haluaisin kovasti lähteä mutta en tiedä kannattaako tieten tahoten riskeerata parisuhdettani JOS jotain sattuisi tapahtumaan (spekulaatiota koska en ole läheskään varma hänen suhtautumisestaan asiaan).
Onko sallittua (edes omassa mielessään) haaveilla ja fantasioida, missä menee raja? Toisaalta kiehtoisi jos meille syntyisi yhteys (henkinen ja/tai fyysinen), mutta seurauksia siitä mietin.
Kommentit (2)
Ai mietit seurauksia? No, jos et millään keksi mitä tuosta saattaisi seurata, niin pienenä vihjeenä: paljon pahaa oloa miehellesi ja lapsellesi, perheen hajoaminen ja ihastuksesi hiipuminen sitten parin kuukauden päästä.
Sinuna en alkaisi tuolla asialla liikaa leikkiä. Matkoilla sattuu ja tapahtuu kaikenlaista, jota sitten kotona kadut verisesti.
Mieti, mitä tuo ihastuminen sinulla palvelee. Kukaan ei sinun päähäsi ulkoapäin istuta ihastumista, luot sen tunteen itse ja sillä on psyykkisesti sinulle joku funktio. Yleensä kyse on jännityksen ja romantiikan hakemisesta arjen tuntuessa hiukan tylsältä. Flirtillä paikataan myös heikkoa itsetuntoa. Mieti itse - ja mieti, voisitko hakea arkeesi ja parisuhteeseesi piristystä muilla keinoin.