Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madeleine oli kaunis lapsi :(

Vierailija
17.09.2007 |

Jotenkin surettaa sen tytön kohtalo. Ihan hirveää, kun ei tiedä mitä pikkuiselle tapahtui. Kyllästyikö oma äiti lapsen temppuiluun ja kiukutteluun? Kuvissa söpö ja jotenkin ilkikurisen veitikan oloinen. Kunpa olisi elossa, mutta aika toivotonta taitaa olla :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jotenkin ne kasvot vain painuvat mieleen ja tulee surullinen olo. Ketään lasta ei pitäisi tappaa, ei rumia eikä kauniita. Lapset ovat ihania.

Vierailija
2/6 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiilit eivät luovu aarteistaan kovin helposti.

Itse en ymmärrä, kuinka enää kukaan edes viitsii spekuloida vanhempien syyllisyydellä, kun on paljastunut miten mätä Portugalin poliisi on.

Tutkinnat kannattaa keskittää nyt Goncalo Amaralin joukkoihin. Tiedä vaikka hän olisi itse se pedofiili, joka piilottelee Joanaa ja Madeleinea jossakin. Poliisi tietää kyllä keinot, miten siepatut lapset pidetään piilossa. Todennäköisemmin kuitenkin suojelee Madeleinen sieppaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain luki, että vuosittain katoaa 70 000 lasta. Kamalan suuri määrä, maailma on aika kamala paikka.

Vierailija
4/6 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuten kakkonen. Eikö okisi niin kamalaa jos olisi ruma lapsi. Tai vaikea, kuten äiti sanoo, mahdotn vahdittava ja vielä huutanut vauvana melkein vuorokqauden ympäriinsä.

Vierailija
5/6 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän siepattu tyttö löytyi hengissä, mutta hyväksikäytettynä, 9kk katoamisen jälkeen. Voi kun Madeleine löytyisi, mutta mulla on vahva intuitio, että vanhemmat ovat hänet tappaneet :(

Vierailija
6/6 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa kuitenkin katoaa tuhansia lapsi vuosittain, säälikäämme heitäkin.

Terveisin 2/6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän