Lue keskustelun säännöt.
minkä ikäisiä lapsia kotihoidossa
09.10.2007 |
Näyttää sille että mulla loppuu työt tän vuoden loppuun. Mietin vaan josko lapset jäi osittain kotiin, ovat siis 4v ja 6v - nyt olis vielä mahdollisuus ennenku esikoinen vuoden päästä alottaa koulun... moniko aikoo olla kotona siihen asti että lapset lähtee kouluun, miten ootte viihtyny - äidit ja lapset?
pohdiskelija miettii
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla