Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä ikäisiä lapsia kotihoidossa

Vierailija
09.10.2007 |

Näyttää sille että mulla loppuu työt tän vuoden loppuun. Mietin vaan josko lapset jäi osittain kotiin, ovat siis 4v ja 6v - nyt olis vielä mahdollisuus ennenku esikoinen vuoden päästä alottaa koulun... moniko aikoo olla kotona siihen asti että lapset lähtee kouluun, miten ootte viihtyny - äidit ja lapset?



pohdiskelija miettii

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän