Mitä ihmisten päässä oikeen liikkuu?
Laittaisitko asuntoilmoitukseen tälläset kuvat???
oikotie.fi kohdenro 060809090504
Kommentit (31)
eläinten kuvat toi mulle heti eläinten hajun nenään ja ajatuksen että talossa haisee :)
mutta asunnosta ei saanut mitään kuvaa. Pihalla oli joku mökki ja keittiö näytti aika uudelta.
En tiedä onko hyvä idea myydä taloa perhealbumista nykäistyillä kuvilla, mutta mua ainakin piristi kovast... Oon hekotellu varmaan viis minuuttia itekseni... =)
Seuraavan kerran kun myyn huutiksessa vaikka matkalaukun pistän mukulat istumaan päälle niin ettei tuotteesta näy kuin vilaus.
Aah, kyllä on kauheaa. Kannattaa varmaan tehdä lastensuojeluilmotus kun noin epäilyttävää touhua on. Selvästi lapset kärsivät. Ja äitikin noin pulska. Saamaton sika. Ei täällä AV:llä tuollaista suvaita.
teemme remontin itte, otamme kuvat itte, esiinnytään kuvissa itte, myymme asunnon itte, leikataan varmaan hiuksetkin itte..... voi kiesus näitä kaikkien alojen erikoisasiantuntijoita....
vaikka lama onkin, niin tämä on ehkä epätoivoisinta. no sähköpostien hupiviestinä kiertää meillä ja kyllä oli hilpeitä naamoja toimistolla...
pitkästä aikaa hupaa työpaikalla kun tämä tuli kiertokirjeenä
Lapset leikki pihalla -kuva vielä menisi, mutta noi muut. En halua pilkata, mutta kyllä tuo aika pahasti normaalikäytäntöjä sopii.
Kerran näin jossain kanssa asuntoilmoituksen, jossa kanssa asukas itse pönötti lippis päässä kuvassa. Kämppä taisi olla Vallilassa myynnissä. Myynti-ilmoitus oli laadittu jotenkin niin, että siitä tuli mielikuva, että kaikki kuvassa näkyvä oli kaupan :)
Teksti meni jotenkin näin, että myydään kalustuksineen.
En saanut mitään käsitystä siitä, millainen asunto on, paitsi että eteinen oli pimeä ja ahdas. Eteiskuva oli muutenkin piristävä, etenkin se lady kalsareissaan.
En tiedä onko hyvä idea myydä taloa perhealbumista nykäistyillä kuvilla, mutta mua ainakin piristi kovast... Oon hekotellu varmaan viis minuuttia itekseni... =)