Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna rv 22 tasan, ja paino noussut jo 10 kiloa!! Ei helv....

Vierailija
09.10.2007 |

Siis ärsyttää todella, ja kauhistuttaa mikä mahtaa olla " kilosaldo" loppumetreillä!?!?

Ihan on omaa kurittomuutta tullu syötyä reilusti ja mitä sattuu, herkkuja harvase päivä, ja olen niin kiukkuinen itselleni, kun tiedän kuinka vaikea on ylimmääräisistä päästä eroon raskauden jälkeen...

Jos nytte yrittäis tsempata tän loppuajan..

Mites on teillä muilla paino noussu raskauden aikana?

Eli onko ketään jolla olis jo näillä viikoilla kasaantunut noin huikea määrä kiloja kuin mulla, ja mikä on ollut tilanne loppumetreillä??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkumaan tms, kuin vasta synnytyksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä laskenutkin, vaikka olen syönyt ihan normaalisti. Nyt viikkoja 36+ ja painoa tullut tähän mennessä 13 kg.

Vierailija
4/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-10 kg... ei kivaa, ei

Vierailija
5/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 20,8 eli tosi hoikka. Minulle tuli 9 kiloa yhteensä raskausaikana, mutta olipa tuota painoa jo valmiiksikin aivan reippaasti, 69 kg (Pituus 170 cm).

Vierailija
6/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittää jättää turhat herkut ym. pois.

Ennen raskautta olen noudattanut sellaista aika tiukkaa ruokavaliota, jolla sain painon edellisen raskauden jäljiltä vihdoin putoamaan ja pysymään siinä 48 kilossa.

On vaan ollu mulla vähän asennevammaa nyt raskauden aikana, eli lupa herkutella ja mättää mitä sattuu, eli moiset ruokavaliot ei kyllä vois just nyt vähempää kiinnostaa! Nyt vasta oikeasti havahduin tuohon hurjaan painon-nousuun ja mahdolliseen lopputulokseen/raskauden jälkeiseen urakkaan! :/

Vierailija
7/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 kyllähän sun kommentti tuntui myös ihan " lohduttavalta" , mutta en kyllä käsittääkseni ole ollut alipainoinen missään vaiheessa..?

Pituutta kun tosiaan on VAAN 152 cm..

ap

Vierailija
8/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tätä et varmaan halunnut kuulla, mutta vielä nytkin yli vuosi synnytyksen jälkeen on 10 kiloa ylimääräistä. Olen myös lyhyt ja olin hoikka ennen tätä toista raskautta. Lyhyessä varressa jokainen kilo vielä näkyy :( Jos saisin tehdä uudestaan, niin jättäisin herkut syömättä...

Vierailija
9/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuraskaudessa oli tosi tuskainen olo, kun oli niin hirveästi painoa. Ja tuli kalliiksi, kun koko vaatekaappi talvitakkeja myöten meni uusiksi :(

Vierailija
10/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräti laskenut kilon verran, mutta mulla lähtöpainoa olikin 108kg eli ei haittaisi vaikka ei tulisi grammaakaan koko raskauden aikana.

Vierailija
11/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverilla menossa viikko 30 ja painoa tullut viitisen kiloa, niin et ei mee tasan nää jutut ei. ;o)

Vierailija
12/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lopussa tuli enemmän. sain koko raskauden aikana yhteensä 24kg.

Vierailija
13/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edellisessä tuli kiloja yhteensä 13.

Nyt rvk 26 ja painoa tullut 5 kg. En haluaisi kamalan paljon paisua, koska turvotuksen takiakin on jo hankala olla.

Vierailija
14/14 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis syöttekö vaan hurjia määriä vai syöttekö roskaruokaa, pullia ja muuta epäterveellistä?

T. Hampurilaisriippuvainen rv 20+2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän