Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhkailee lyömisellä

Vierailija
09.10.2007 |

Mitä tehdä kun mies uhkailee lyömisellä? 1v. Lapsemme on ollut pari viikkoa tosi kipeä ja olemme väsyneitä. Mies on ottanut velvollisuudekseen siivota keittiö päivä päätteeksi (joka menee myöhäiseen iltaan) vaikka ei tarvitsisi. Ja marmattaa minulle kun en sitä tee (olemme uusperhe ja lapsia on 5kpl ja olen usein väsynyt). Ja nyt siis mies on väsynyt. Olen yrittänyt puhua miehelle, että ottaisi viikonloppuna edes yhden yövuoron, mutta vetoaa siihen, että käy töissä (grr!!!).

Viime yönä 1-vuotias valvotti kun on kipeä ja mies jakeli neuvojaan ja minulla paloi pinna. Ja sanoin, että valvo itse. Ja miksei voi valvoa edes viikonloppuna joka auttaisi minua. Siitä hermostuneena sitetn mies sanoi, että suu kiinni. Sanoin uudestaan ja mies sanoi,e ttä onneksi on niin rauhallinen, mutten olisin saanut jo joltain muulta " pitkin korvia" . On aikaisemminkin sanonut kun meillä on ollut vaikeata, että " ketään naista ei ole ikinä tehnyt mieli lyödä, mutta nyt voisin täräyttää sinua" . Olen siis sellainen,että pidän puoleni ja sanon suoraan ja sitä mies ei voi sietää.

Mitä siis kannattaisi tehdä? Muutanko lasten kanssa pois ennen kun lyö?? Eikö tuo ole jo henkistä väkivaltaa?!? Sairasta!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailusta on hyvin pieni matka tekoihin ja jos noin uhkailee...

Vierailija
2/4 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen vahtia kehiin siis!!!!!!!!!!!!!

lisäksi perheneuvolan kautta on mahdollista saada myös apua. esim kodinhoitaja ei olisi välttämättä huono idea!

raukka mies, sanon minä. toki ymmärrän että väsymys ajaa ihmisen ahtaalle. mutta pitää osata tehdä muuta asialle kuin uhkailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei osaisi puhua, se löisi. Mies lyö kun sanat loppuu on vanha totuus.

Vierailija
4/4 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyömisellä uhkailua tuo oli, se on henkistä väkivaltaa. Kannattaa suhtautua todella vakavasti näihin merkkeihin. Soita vaikka naisten linjalle ja keskustele. Pelottaako sua? Se kai oli miehen tarkoitus, että tukit suusi ja hoidat osasi mukisematta.

Ja tuo on TÄYSI myytti, että puhuva mies ei hakkaa. Fyysiseen väkivaltaan liittyy aina henkinen väkivalta, joten kyllä lyövä mies osaa puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme