Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankinko lisää vaatteita vauvalle?

Vierailija
08.10.2007 |

Hävitin esikoisen jälkeen kaikki pienimmät vauvanvaatteet, mutta n. 80-senttisistä alkaen niitä on. Tulokkaalle on nyt suunnilleen äitiyspakkauksen tavarat ja pari bodya varattuna. Pitäiskö mun hankkia lisää vai pärjäiskö noilla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin niitä meni alkuvaiheissa aina useampi vaatekerta päivässä likaiseksi.

Vierailija
2/9 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsihan saattaa olla 80cm vaikka tosiaan vuoden iässä. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos talvella kuivaat narulla, niin kyllä varmasti on bodyt loppu joka välissä.

Meillä oli sellainen pulauttelija, että joka imetyksen jälkeen paita meni pyykkiin.

Mutta pakkoko sitä on ostaa. Kysele kavereilta. Tai hae sitten kirppikseltä pilkkahintaan pieniä bodeja. Jos ei välitä pienestä puklutahrasta tai pesunukasta, niin niitähän saa 20snt: iin.

Vierailija
4/9 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/9 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

62 vai 68? Vauva syntyy marraskuussa.

ap (jonka esikoinen on siis jo neljävuotias, siitä avuttomuus)

Vierailija
6/9 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla enemmän. Tietty jos kaupoille on pitkä matka niin helpottaa jos niitä on jo valmiiksi varattu.

Vierailija
7/9 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod. näk. saat jotain vielä lahjaksikin. Meillä lapset eivät ole pulautelleet joten mielettömiä vaatemääriä ei ole mennyt sellaiseen. Mun lapset ovat olleet pieniä, 3kg, olen tykännyt että mulla on ollu niitä 57cm kietasupaitoja ja (puoli?)potkareita muutamat. Ehkä 2-4 " settiä" ?

Suosittelen kirpparia, sieltä saat pikkuvaatteita viisi jo eurolla...

Vierailija
8/9 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälle pärjäät äp vaatteilla jos lapsi syntyy ihan normaaliaikaisena ja -painoisena. Varmaan pari pikkuvaatta ostat ihan ilosta kuitenkin.

Vierailija
9/9 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä aloittelemme näillä vaatteilla ja katsotaan tilannetta sitten myöhemmin vauvan synnyttyä uudestaan. Lähimpään shoppauskeskukseen ei ole kuin parin kilometrin matka, joten eiköhän sinne pääse vielä lapsen tultuakin. Saa sitten samalla ostettua vaatteita juuri tytölle/pojalle.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän