++KESÄNUPPUJEN MA-KE++ <3
Kommentit (25)
Onko kokemuksia muista kuin noista One Step-testeistä, että tulee viivanpaikka? Itse olen nuo kolme himmeää testannut Aconeilla..onko niistä vastaavia kokemuksia? Kamala epäily itsellä koko ajan tästä, kun ei vaan voi uskoa ku on niin pitkää yrittänyt. Netistä tilasin siis toissapäivänä vilja-kasettitestejä ja huomenna meinasin varmuustestiä taas tehdä olettaen, että tänään postilaatikkoon tulevat. Onko siitä merkistä kokemusta?
Ne aconit, joita olen käyttänyt on 10 eli erittäin herkkiä ja nyt nämä Viljat on 25. Olen joskus keväällä testannu aconin 10:llä himmeän viivan ja se oli kait ns. kemiallinen raskaus. Meinasin vain jos noi erittäin herkät antaa aivan liian aikaisin toivoa... :( Oireitakaan ei juuri ole, rinnat oli pari viikkoa erittäin arat, mutta nyt sekin menny ohi. Mahassa ainoastaan jännä tunne, ihan kuin olis turvoksissa mutta ei sitten kuitenkaan.
Tämmöistä pähkäilyä töiden seasta..Kertokaahan kaikki piinailu tuntoja :)!
t.Kata
siis täti tuli tänään ilman ennekko varoituksia.. eli kp36 vaihtui kp1:seksi joten matkaani jatkan sitten heinäkuisiin, no jos jotain positiivista niin kierto lyheni kp41:sestä tähän normaalin rajoihin nyt sitten eli 35:n, silti ottaa päähän..AARGH! no elämä jatkuu ja yk3 alkaa, jospa se kolmaskerta toden sanoo..Onnea teille kaikille ja toivotaan että sieltä vielä plussiakin tulisi=) T: MiSa81
Heippa,
piinailupäivät tai viikot menossa. Nyt yk 9 menossa ja kp 18/28-32. Peittoja heiluteltiin ahkerasti oviksen aikaan ja olin sen tuntevinani. Saa nyt nähdä...Odottelen rauhassa ja jos menkkoja ei ilmaannu kp 33 mennessä niin alan testailla. Lopetin oviksen tikuttelun, kun kuukaudet vaan vierii, eikä mitään tapahdu...Mutta plussatuulia kaikille!Toivottavasti saadaan monta kesävauvaa alulle!
Ihanaa kun ulkona jo hiukan pakkasta. Pukeutua vaan ei osaa yhtään.
Tarkoitin tietysti luteaalivaihe, ei luteeli-.
Siveydenpuu eli Chasteberry eli Vitex Agnus Castus on oiva apu vauvapuuhiin niille, joilla on jotain häikkää kuukautiskierrossa. Se tasaa kiertoa ja monella pidentää luteaaliaikaa. Vähentää myös PMS-oireita ym ym. Itse haluan kokeilla siihen, että jos aikaistaisi ovista (kp21 nyt) ja ainakin pidentäisi sitä 8pv (viime kierto 9pv) luteaaliaikaa. Kantsii googlettaa, löytyy kyllä paljon tietoa.
Amerikassa vauvaa toivovat käyttävät hyvin paljon sitä. Suomesta ei enää saa tuota, muuta kuin homeopaattisena valmisteena. Jos rohdosta haluaa, joutuu hankkimaan ulkomailta. Uskomatonta! Sellainen ainakin on, kun A. Vogelin siveydenpuu-uute, eli tippoja. Tuota oli Suomessakin joskus myynnissä. Saa siveydenpuuta tabletteinakin.
Mä haluan kokeilla tuota, kun en halua (lisää) synteettisiä valmisteita lääkäriltä. Luonto hoitakoon hommat :)
Olipas v-mäinen päivä. Harmittaahan se, kun ei tärpännyt, mutta kun olisikin kaikki ok kierron kanssa, niin eipä harmittaisi näin paljoa, sitten vaan yritettäisiin ensi kierrolla. Mutta kun on tosiaan päin p:tä kiertoasiat (tuolla luteaalivaiheen pituudella ei juuri ole mahdollista raskautua, se ei riitä siihen), niin on astetta korkeammalla pänniminen. En voi jäädä sitä katselemaan, pitäähän tässä heti jotain tehdä.
Toinen juttu, jonka takia ottaa päähän niin paljon nyt on se, että olen hoitovapaalla ja toivoin kovasti toisen lapsen syntyvän ennenkuin esikoinen on 3v. No niinpä ei nyt tapahdu. Eikä yleensäkään ollut toiveissa lapsille näin suuri ikäero ja nyt ikäero vaan kasvaa jatkuvasti. Mutta sille ei nyt mitään voi. Kun nyt pian sitten raskautuisi.
Otettiin sitten miehenkin kanssa yhteen tänään. Ja on sovittukin.
Seiskaseiska kp1/25-37-30-29 (3. yk tosissaan)
http://www.fertilityfriend.com/home/1c7b70
Mahtavaa Mariatar, sittenpähän meitä on kaksi jännääjää ensi viikon lopulla. Minullakin joskus tuo kierto heittelee päivän tai pari, joten en ihan varmaksi mene vannomaan päivää. Sen voin mennä varmaksi vannomaan, että kuumeilun merkeissä menee ensi viikko...
Majitalle tsemppiä, nuo OneStepin testin on vähän kurjia, kun tarjoilevat niitä viivanpaikkoja ja muuta tulkinnanvaraista. Ehdin jo itsekin niiden kanssa kerran turhasta innostua, joten nyt taidan mielenrauhani vuoksi jatkossa boikotoida kyseistä merkkiä. Mutta sinullahan ei vielä välttämättä noilla päivillä näkyisi mitään millään muullakaan testillä, joten ei muuta kun uudestaan testailemaan!
LilBit kp 29/34