Kokemuksia haaleista plussaviivoista?
Kommentit (6)
Testasin silloin muinoin pe ekan kerran, jolloin viiva vaalea, mutta nähtävissä. Sitten su oli tummempi viiva, muttei mikään tosi tumma kuitenkaan. Nyt tuo " viiva" on 1+ v. reipas pikkumies.
Onnittelut plussasta! Plussa se on haalea viivakin!
Siitä se viiva sitten vahvistui kun tein parin päivän päästä uuden testin.
Tytteli-83 rv 37+4
eli tänä aamuna testasin ja testausajan sisään testiin tuli selvä mutta erittäin haalea toinen punainen viiva. Kp 32/32
Tein testin myös perjantaina jolloin oli myös jotain vaaleaa viivaa havaittavissa..Tosin tästä en ole varma oliko testausajan sisällä sillä olin mökillä hieman alkukantaisissa olosuhteissa eikä ollut kelloa. Aikani tuijotin ja totesin ettei mitään viivaa tule ja menin sisälle murehtimaan mutta kaivettuani testin uudelleen esiin - siinä olikin hyvin haalea viiva.
Toivottavasti kaikilla meillä viivat tummenisivat eli kai siihen on nyt sitten luottaminen että mahdollisesti raskaana ollaan?!?!? Hieman epäuskoinen olo...
kirkastakin kirkkaamman plussan, vaikka eilen oli vielä aika haalea! :0)
Haalea viiva tuli ekasta ja viikon odottamisen jälkeen, kun tein uudelleen viiva oli voimakas. Raskaana oltiin. Kokemusta on myös menkoista raskauden alkuvaiheessa. Eli odottelin, et saisin testata, mut menkat alkoi, olin varma, et en sit ole raskaana. Olo oli kuitenkin jotenkin outo ja tein testin, kun viikkoja oli n.5+ ja olin raskaana. Terve lapsi syntyi ja odotusaika oli normaali. Poika oli vielä yliaikainenkin ja saatiin käynnistelemällä hätistellä hänet maailmaan.
joten ei ole kamalan iloinen tämän raskauden alku! Plussa ei ole muutamassa päivässä tummunut yhtään, selkeä kyllä on, muttei kovin tumma. (Testasin siis ke ja sitten tänä aamuna eli la.) Huolettaa, että kyseessä tuulimuna tai sitten jotain häikkää istukassa.. Jään odottamaan kanssasi vastauksia ja pidän peukkuja meille molemmille, että tulossa olisi vauvat meille!