Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemuksia, millaisia oireita aiheuttaa trombi jalassa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta, mutta viimeksi kysyin kätilöltä, ja sanoi, että toispuoleinen jalkakipu (vain toisessa jalassa), lähinnä jalkapöydän ulkosyrjällä.

" Syvän laskimotukoksen tyypilliset oireet ovat:

pohkeen tai säären turvotus

kipu varsinkin rasituksessa

joskus raajan punertavan sininen väri

ihon pingotus = ¿kiiltävä iho¿

pohkeen arkuus

jalkapohjien arkuus "

Vierailija
2/4 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireina pohkeen särkeminen, pohkeen iho kuumotti ja punoitti. Lopulta oli niin kipeä etten voinut enää astua jalalla, mutta en siis suosittele odottamaan yhtä kauan jos itselläsi trombia epäilet :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet ovatkin kuvailleet oireita hyvin, eli se kipu syvässä tukosessa ei voi jäädä huomaamatta. kipu tuntuu paineena, jos se on pohkeessa se turpoaa ja kovenee. Eli pohje on kova rentonakin. KIIREESTI LÄÄKÄRIIN, jos olet raskaana. Sulla aloitetaan heti sen liotus hepariinipistoksilla.

Pinnalliset tukokset mulla ovat tulleet suonikohjuihih, ne tuntuu ihan selvästi kovina pallukoina siellä suonissa.

Mulla on kokemusta tosta hepariinien pistoksista kahdessa raskaudessa, rasittavaa hommaa, kalliit lääkkeet mutta kaksi ihanaa lasta.

Nyt perjantaina pääsen verisuonikirurkille ja suonikohjut saavat kyytiä, toivottavasti mun tukokset oli sitten siinä.

Onnellista odotusta jos olet raskaana.

Kuumetta ja lapset

Vierailija
4/4 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireili yön aikana alkaneena armottomana kipuna, tuntui siltä, kuin pohkeen sisään olisi tungettu pesäpallo. Pohje oli kivikova, muttei mainittavasti turvonnut. Jalkaterä oli jääkylmä. Päivien myötä kipu muuttui niin ankaraksi, että kävely oli miltei mahdotonta.