Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**KESÄKUISTEN VIIKONLOPPU**

17.02.2007 |

Me ollaan niin hiljaisia tällä viikolla että nyyh.

Kello ei ole vielä kahtakaan ja ollaan tänä viikonloppuna tehty pasteijoita ja 30 munkkia. Kaksistaan kun ajateltiin olla niin voi pieni ähky yllättää ;) laitoin kyllä suurimman osan munkeista suosiolla pakkaseen...

Vointi on edelleen mitä mainioin, paitsi nyt jätkä masussa todella potkii niin kovasti öisin että heräillä saa vähän väliä. Olin eilen illalla uimassa ja sekin meni mukavasti, tosin kilsan uinnin jälkeen oli niin vilu että pakko oli luovuttaa ja siirtyä saunan puolelle. Täytyy nyt lähteä punttikselle, muuten musta tulee yhtä paksu kun noista munkeista, tai tuleehan musta muutenkin...

Viikonloppuja kaikille,

Rouvaii ja ADHD vauva 23 ja risat

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva ylläri, että Rouvaii oli laittanut pinon pystyyn. Onkin ollut tosi hiljainen viikko! Kuullostipa muuten hyvältä noi teidän munkit =). Musta on tullut nyt sellainen herkkusuu, että pitää varmaan vähän alkaa rajoittamaan että pysyy painon nousu kurissa. Nukun öisin tosi huonosti ja esim. viime yönä menin sitten kolmen maissa keittiöön syömään jacky makupalaa..

Kaikein kaikkiaan kuuluu ihan hyvää, vaikka nyt on ollut välillä aika kovaakin alavatsa kipua, joka menee kyllä levolla ohi. Ei mun mielestä ole supistuksia, mutta en kyllä tiiä, koska rasituksesta se kipu tulee ja makoilemalla menee ohi.

No eipä mulla näköjään ole ihmeitä kirjoitella, että toivotankin sitten hyvää viikonloppua koko konkkaronkalle!

iiran 22+5 (ehkä)

Vierailija
2/5 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Uskomatonta, kun kirjoitin eilen tänne tarinat, eikä ne täällä kyllä ole. Mitähän mahtoi tapahtua. No otetaan uusinta tänne vkl.pinoon...

Meillä piti siis olla 4D-kontroliultra 14.2. Noh mentiin sinne ihan täpinöissä ja ootettiin yli puol tuntia yli meiän ajan. Sit mentiin kyseleen, onko ajat myöhässä vai mitä? No ette usko, meiän aika olikin ollut tunti ennen, mitä luultiin. En tie kuka sekoillut, mutta kauhee paniikki päälle, kun hoitsu sanoi, ettei uusia aikoja ole kuukauteen kahteen (Tampereella mahdoton tilanne). Sit sanos, et menkää oottamaan lääkärin oven taakse ja kysykää, ottaako meiät päivän päätteeks.

Siellä sit ootettiin vartti ja sit lääkäri tulee takki päällä kauheea kiireellä uos ja me pysätään se. Selitän tilanteen ja se vaan et uutta aikaa varaamaan. Sit mä parku kurkussa, ettei ole aikoja ja meillä kasvukontroli:/ HUH se heltyi ja sanos, et tulkaa huomenna aamulla 9.00 uudestaan. Kauhee pettymys tietty se, että piti taas oottaa yks yö ja jännittää, onko kaikki ok...

No mentiin ja kaikki vauvalla onneks hyvin ja ei tarvita enää kontrolia, mutta muuten käynti ihan kamala ja kaikkea muuta ku oi ootettu. Pyys meiät hätäsenä sisälle, ei kätelly tai puhunut. Komensi pöydälle, ei ehdi riisumaan, maha vaan paljaaks. Sit ultras hiiren hiljaa ja me ei uskallettu sanoa sanaakaan miehen kanssa. Ei ihan tullut mahista kysyä sitä sukupuoltakaan... Eikä kyllä ultrakaan ollu tmikään 4D, niin kuin piti. No koko homma ohi viidessä minsassa ja sitten kiireellä ulos. Meitä NIIN HARMITTI kun kokemuksesta tuli tollanen aikataulusekoilujen vuoksi=( Oltiin ootettu ihanaa ja rauhallista käyntiä ja sitä, että 4D:llä tarkastetaan kaikki elimet ja muut vielä.

No pääasiahan se, että vauva kasvaa ja voi hyvin. Arvatkaas paino... 1kk sitten oli 293g ja nyt 650g. Ei ihme, että olen ollut niin nälkäinen kuukauden verran=)

Mulla jatkuu SUPISTELU. Töissä kamala stressi viimeiset 3 viikkoa ja koko sen ajan supistellut pahasti. Ei kipeitä, mutta osa pitkäkestoisia ja tukalia. Ja sanotaan, että kerran tunnissa läpi vuorokauden, myös levossa heti aamulla. Pelästyin aika lailla Odessan(?) kohdunkaulan lyhenemistä. Itellä kun toi 3v. ja mies paljon työmatkalla. Miten mahtasi käydä, jos joutuu lepoon?! Sairasloma ei kyllä olis pahitteeksi, mutta se ahdistavaa, että meillä ei töissä mitään back upia, joten jos oon viikon pari poissa, mua odottaa vanhat hommat + uudet rästit ja stressi sen kun tuplaantuu. Ja ajatus siitä, et ois loppuajan saikul tuntuu hurjan pitkältä. Tässä kuitenkin vielä 3 täyttä kuukautta!!!

Se on muuten jännää, että viikonloppuna supparit ei yhtään pahoja, vaikka fyysistä rasitusta paljon enemmän. Sit viikolla rasitus vaan henkistä stressiä ja supparit tiheempiä. On se jännä juttu!

Mutta ei muuta kun tiistain supparilääkäriä oottelemaan. Ja täällä myös supervilkas masuasukki, se lämmittää mieltä kaiken keskellä :)

Äippä rv 24+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkaamaan pinon, kun mies kattoo jotain tyhmää leffaa tossa. Sain esikonkin äsken nukkumaan. Kokeilin Tuulian antamaa pannukkakuohjetta - sinänsä hyvän makuista mutta sama virsi kuin aiemminkin: pinnalta palanut ja alhaalta raaka, vaikka oli uunissa yli tunnin. Siis en käsitä, mikä Murphyn laki vainoaa mun pannukakun valmistusta!! En ole saanut onnistumaan elämäni aikana varmaan yhtäkään pannukakkua, aina se palaa pinnalta ja pohjalta on raaka. Ja sen nyt ei luulis olevan vaikein leivonnainen maailmassa... Tulin siihen lopputulokseen, että meillä on paska uuni. Taidan kokeilla pannaria jonkun muun uunissa, jos saisin pannari-itsetuntoni kohomaan!! Itse asiassa kaikissa aiemmissakin asunnoissa on ollut paska uuni, leipojassa ei ole luonnollisesti vikaa!

Joku kirjoitteli viime viikolla " tuikkivista" tuntemuksista alapäässä. Mullakin on joskus sellaisai, ei tosin kovin teräviä. Mutta tänään imuroidessa mietin, et pitää kai mennä makuulle. Enkä uskaltanut lähteä hiihtämään. Suppareita tai masun kovettumisia en varsinaisesti ole tuntenut.

Nyt menen vaatimaan mieheltä, että arvotaan, kumman haluamaa ohjelmaa katsotaan! En suostu kattomaan lauantai-iltana mitään tyhmää rikolliselokuvaa. Hyvää yötä!

Uula rv 24 + 5

Vierailija
4/5 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muu porukka päikkäreillä ja minä odotan pannaria uunista. Kurja kuulla, että Uulalla on pannukakkujen kanssa ongelmia. Kieltämättä minullekkin tuli mieleen, että teillä on uunissa pakko olla vika eikä suinkaan leipurissa.:)

Höh, no johan oli Äipällä:) ollut huonoa tuuria ultran kanssa. Tuo 4D ultrahan on vielä aika hintavakin niin olisi kyllä saanut olla mielyttävämpi kokemus. Pääasia tietysti, että mahassa kaikki oli hyvin.:)

Käytiin aiemmin tänään pulkkamäessä ja napakelkalla ajelemassa. Kävelyä tuli yhteensä varmaankin ainakin se 3km ja ei kyllä tuntunut minulla vielä missään. Käsittämätöntä, kun ei edes liitokset kiukuttele yhtään!? Uusi ärsyttävä joka päiväinen riesa on tullut närästyksestä. Tänään syötiin ruoaksi perinteiseen laskiais tapaan hernekeittoa ja nyt tuntuu, että tosi inhottavalta, kun polttelee ruokatorvea ja rintaa koko ajan.

Jännä juttu sinänsä, kun katsoin eilen esikoisen ajalta äitiyskorttia ja lähinnä vertailun vuoksi esikoisen kokoa näillä viikoilla niin oli ollut 23+4 viikolla 740g ja tämä tulokas oli nyt 23+2 570g eli aikasta paljon pienempi, kun esikoinen tässä vaiheessa. Kuitenkin lääkäri oli sitä mieltä, että täysin on viikkoja vastaavan kokoinen ja että hyvin kasvaa.

Minulla ei ole ollut muutamia yksittäisiä supistuksia lukuun ottamatta nyt vähään aikaa supistelua riesana. *koputtaa puuta* Mutta sellaisia inhottavia pistäviä, teräviä tuntemuksia on välillä alapäässä ollut. Tuntuu, kun joku pistelisi jollain puikolla alapäähän.(?) Onkohan nuo jotain liitoskipu hommia vai mitä? Esikoiselta ei ollut vastaavia...ainakaan muistaakseni.

Jeps, jeps nyt menen hakemaan tuon pannarin uunista ettei kärähdä.

Ps. Mennään tänään katsomaan reilun viiden viikon ikäistä vauvaa.:)

Tuuli@ 24+1

Vierailija
5/5 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin viime vkolla makeanlakon kun mahan ympärys tuntuu kasvavan turhankin nopeaa tahtia (viime raskaudessa sokereiden kanssa ongelmia), mutta tänään sorruin kyllä laskiaispulliin.... Noh, maistuivat kyllä pulkkarinteessä kahvin kanssa aika ihanilta, joten eiköhän tässä vaan aloiteta huomisesta taas uusi tsemppaus ilman morkkiksia!

Muuten vointi on ollut taas hyvä. Lähipiirissä esiintyvä vatsatauti vähän pelottaa kun yhdellä tutullakin juuri syntyi lapsi kk etuajassa vatsataudin käynnistämänä ja itselläkin taas jo kohdunsuussa hieman kypsymistä tässä vaiheessa tapahtunut. Toivotaan vaan että saisi pöpöt vältettyä.

Harmi että ÄIPÄLLÄ niin ikävä ultrakokemus, onneksi kuitenkin pääasia eli lapsen vointi hyvä!! Ja ODESSA:lle hurjasti jaksuja vaakatasossa olemiseen!

Päivikk11 24+1 (joka sortui taas eilen shoppailemaan iahanan söpöjä vauvajuttuja...)