Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun oikeesti hajoo pää..(naapurista)

Vierailija
28.10.2008 |

meiän alakerran naapurin kanssa, se pa...a kehtaa paukuttaa yöllä patteriin jos meillä jompikumpi lapsista itkee.. Lapsethan ei tunnetusti toimi napista painamalla.. Sit se valittaa koko ajan ihan joka asiasta, lähinnä pihan lapsista.. Kyse on vielä n.20v.muijasta, jos ei se pian lopeta tota ruikuttamista, mä meen sitten vaikka henkilökohtaisuuksiin sen suhteen..(muija painaa varmaan 200kg)...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli rapussa missä kaikki muutkin piti vaunuja. Oli talossa vaunuvarastokin tosin sinne mitään mahtunut täynnä kaikkea moskaa ja siitä ei olis ollut mitään apua ihan sinne kotiavaimella pääsi koko talo.

Kyllä mä tuon tapauksen jälkeen raijasin vaunut ylös kotiin (ei hissiä onneksi niitä kerroksiakaan ollut kuin pari). Aluksi ei sektion jälkeen huvittanut kauheesti kantaa mitään ylimääräistä.

Se aikaisempi

Jos varastoon ei mahdu niin hophop raivaamaan. Vaunujen säilytys rappukäytävässä on kielletty.

Vierailija
22/23 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo naapurin vika jos sä et osaa olla hyvä äiti! Oot nähtävästi niin vittumainen että lapsesikaan ei voi sua sietää!! Ja sen huomaa!!

[Tuskin tästä on kyse siitä olenko hyvä vai huono äiti, lapsella on oikeus itkeä ja kuuluukin itkeä, ei siitä voi valittaa. Meilläkin lapset on vielä nyt kipeenä molemmat ja itkevät sitä. Ymmärtäisin ehkä sen jos lapseni itkisivät joka yö, mutta nyt on kyse ihan satunnaisista öistä ja 5min kerrallaan itkemisestä..

Enkä ole todellakaan väittänyt että itse olisin täydellinen, päinvastoin..Olen kyllä kattonut peiliin.. Vittumainen olen jos on aihetta ja tässä asiassa kyllä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen asia ei ole häiritä muita huutamalla.

Muuttakaa omakotitaloon ja antakaa lasten sitten huutaa vaikka koko yö.

Sulla onkin varmaan sellaset lapset mitkä ei koskaan itke.. Muutetaan heti kun 2 vuotta on mennyt, että uuden asunnon saa myytyä.. Muutetaan sun naapuriin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän