Haluatko kysyä jotain yläkoulun opelta?
Kommentit (17)
Tää on ehkä kysymyksistä turhin, mutta saako opettajat erillistä lomarahaa..? Siis sen perus-loma-ajan palkan lisäksi ekstraa? Tiedän, että periaatteessa 10 kk palkka on jaettu 12 kk:lle, joten siksi mietin.......
Ne on niin olevinaan ja tietävinään kaiken ja sitä ollaan niin kovaa poikaa että. Yäk.
ym. sivuseikat antamaasi arvosanaan? Annatko siis tietynlaisille oppilaille helpommin parempia numeroja?
Missä vaiheessa on hävinneet vanhat kunnon ala- ja yläasteet? Ja miksi ihmeessä?
Meillä oli ala-asteella ala- ja yläkoulu, alakoulussa oli 1-2-luokka ja yläkoulussa loput. Mä meen ihan sekaisin näistä nykyajan nimityksistä!
Ensinnäkään en tiedä vanhempien ammatteja enkä ota niistä edes selvää. En tiedä, miten ulkonäkö voisi vaikuttaa arviointiin. Omilla näytöillään oppilaat ansaitsevat arvosanansa. Annan mielelläni hyviä arvosanoja, kun se on ansaittua! (Muuten: pieninä, ei pieneinä, ks. viesti 8). -ap
Toivon vilpittömästi, että asenteesi säilyy. Mulla ei valitettavasti säilynyt. Kolme vuotta olin ihana opettaja, siitä sitten pikku hiljaa on alkanut työn negatiiviset puolet painaa päälle.
harvinaista.
15! Yleensä vanhemmat sanovat aina, että läksyjä on yläkoulussa vähemmän kuin alaluokilla. Itselläni on periaate, että ahkeroidaan enemmän tunneilla ja vähemmän kotona. Tosin toisinaan on jokin pidempi projekti menossa, joka vaatii kotityötä useina päivinä tai viikkoina. -ap
Mitä äidinkielen osa-aluetta tykkäät opettaa kaikkein eniten?
t: Toinen äikän ope
Maalla vai kaupungissa?