Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaistoan asioita/ihmisiä voimakkaasti, tuntuu oudolta. Näkijöitä?

Vierailija
25.02.2013 |

Olen viime aikoina (jälleen) huomannut, että "ennakoin" tapahtumia.

Eli vaistoan tietyn ihmisen paikallaolon ennen kuin näen hänet, tai menen paikkaan puolitiedostaen odottaen sinne jotakuta, ja tämä joku sitten tuleekin. Nämä paikat eivät ole mitään tavanomaisia, esim. viime viikolla menin eräälle parkkipaikalle ja kohta sinne ajoi eräs ihminen, jonka olin toivonut näkeväni ja jopa haaveillut hänen ilmestymisestään paikalle ja hän tuli sinne.

Mielestäni vaistoan ihmisten ajatuksiakin, todella usein on käynyt niin, että olen ajatellut ihmisen ajattelevan jotain ja kohta tämä kyseinen ihminen on sanonut jotain juuri sen suuntaista että olen huomannut hänen todella ajatelleen sitä mitä ajattelin hänen ajatelleen. Eikä keskustelut sitä ennen aina ole olleet "ennakoitavissa"

Todella usein on käynyt niin, että olen vaistonnut jollain (puolitutuillakin) ihmisellä olevan hätä (vaikka ihminen ei ole paikalla) ja sitten on käynyt ilmi, että hänellä on todella ollut ongelmia, surua / vaikeuksia.

Onko tämä sattumaa vai voiko minulla olla jokin herkkyys esim. sosiaalisissa taidoissa / näkijän vikaa? EN oikein tiedä näistä asioita mitään mutta viime aikoina tämä toistuvuus on saanut minut monta kertaa "säikähtämään" tai hämmentymään. Onkohan kyse vain siitä että kiinnitän näihin asioihin enemmän huomiota?

Ei ole lainkaan tyylistäni kirjoitella tällaisia mutta kun asia on viime aikoina mietityttänyt, enkä kehtaa siitä kenellekään puhua niin pyydänpä av-raadin mielipiteitä. Olenko sekoamassa?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistoa jos ihmisellä on isot tissit. Se on jotenkin yliluonnollista. Sixth sense ihan.

Vierailija
62/64 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jotain samoja. Telpaattista yhteyttä joidenkin henkilöiden kanssa ja usein tiedän että joku ajattelee minua ja ottaa kohta yhteyttä. Yleensä tästä ajatuksesta menee 1-2 päivää kunnes henkilö on yhteydessä. Tunnen mitä ihmiset ajattelevat ja tiedostan heidän (salaamiaan) tarkoituksia. Tunnen voimakasta epämukavuutta usein sellaisten ihmisten seurassa joilla on negatiivisia ajatuksia. Jo murrosiässä tiesin esim montako lasta ystäväni tulevat saamaan. Mitään enneunia en näe. Joskus olen tuntenut myös henkiiolentojen läsnäolon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up

Vierailija
64/64 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt juurikin tuollaisia asioita minullekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi