Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaistoan asioita/ihmisiä voimakkaasti, tuntuu oudolta. Näkijöitä?

Vierailija
25.02.2013 |

Olen viime aikoina (jälleen) huomannut, että "ennakoin" tapahtumia.

Eli vaistoan tietyn ihmisen paikallaolon ennen kuin näen hänet, tai menen paikkaan puolitiedostaen odottaen sinne jotakuta, ja tämä joku sitten tuleekin. Nämä paikat eivät ole mitään tavanomaisia, esim. viime viikolla menin eräälle parkkipaikalle ja kohta sinne ajoi eräs ihminen, jonka olin toivonut näkeväni ja jopa haaveillut hänen ilmestymisestään paikalle ja hän tuli sinne.

Mielestäni vaistoan ihmisten ajatuksiakin, todella usein on käynyt niin, että olen ajatellut ihmisen ajattelevan jotain ja kohta tämä kyseinen ihminen on sanonut jotain juuri sen suuntaista että olen huomannut hänen todella ajatelleen sitä mitä ajattelin hänen ajatelleen. Eikä keskustelut sitä ennen aina ole olleet "ennakoitavissa"

Todella usein on käynyt niin, että olen vaistonnut jollain (puolitutuillakin) ihmisellä olevan hätä (vaikka ihminen ei ole paikalla) ja sitten on käynyt ilmi, että hänellä on todella ollut ongelmia, surua / vaikeuksia.

Onko tämä sattumaa vai voiko minulla olla jokin herkkyys esim. sosiaalisissa taidoissa / näkijän vikaa? EN oikein tiedä näistä asioita mitään mutta viime aikoina tämä toistuvuus on saanut minut monta kertaa "säikähtämään" tai hämmentymään. Onkohan kyse vain siitä että kiinnitän näihin asioihin enemmän huomiota?

Ei ole lainkaan tyylistäni kirjoitella tällaisia mutta kun asia on viime aikoina mietityttänyt, enkä kehtaa siitä kenellekään puhua niin pyydänpä av-raadin mielipiteitä. Olenko sekoamassa?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on herkkyys ja hyvä intuitio, luultavasti olet horoskoopiltasi kalat.

Vierailija
2/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen. Olen persoonallisuustyypiltäni hyvin herkkä.  Vaistoan kylläkin valitettavasti myös kuolemantapaukset lähipiiristä hyvin usein ennalta, mutta näkijänä en itseäni pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen eraan nakijan, vain yhden. Han on varma tapaus, ei voi erehtya. Sen, etta han on nakija, vain tunnistaa jotenkin. Ei kuitenkaan mitaan yhta tiettya piirretta, esim. tietynlaista syntymamerkkia tms. Horoskooppimerkilla tai muilla vastaavilla asioilla ei ole mitaan tekemista hanen nakijyytensa kanssa.

Sitten toisaalta osuminen ikaan kuin sattumalta samaan paikkaan ei aina ole mystiikan piiriin kuuluva ilmio kuten ei itse asiassa nakijyyskaan. Nakijyys on ennemminkin taitoa ratkaista hankalilta vaikuttavia arvoituksia. Joillekin sellainen nayttaa olevan pakkomielle.

Vierailija
4/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kalat horoskoopiltani, mutta herkkänä olen pitänyt itseäni myös aina. En tiedä onko ikä lisännyt tätä sensitiivisyyttä ihmisten suhteen vielä entuudestaan mutta aina olen ihmisistä vaistonnut ja tiennyt paljon enemmän mitä he luulevat muiden tietävän.

Se on ajoittain ollut myös erittäin raskasta, esimerkiksi nähdä, miten joku ihminen ei pidä sinusta tai nähdä, miten sinusta on puhuttu (jotain mitä ei ole tarkoitettu korvillesi) kun saavut paikalle. Ihmiset luulevat peittävänsä hämmentyneisyytensä taitavasti, mutta luen ihmisiä kuin avointa kirjaa.Se todella on välillä hyvin uuvuttavaa.

Olen myös vaistonnut kuolemantapauksia. Esim. 10-vuotiaana halasin mummoani ja halatessani minulle tuli voimakas tunne, että halaan häntä viimeisen kerran. Ja näin kävi. Tämä siis yksi esimerkki.

Ihana että on muita, en siis kai kuvittele näitä... kai.

ap

Vierailija
5/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa voi varmasti ollakin sellaista herkkyyttä havainnoida muista elollisista paljon tietoja, mutta osa on ihan pelkkää sattumaa ja sori nyt kun sanon, osa on jopa härskiä ylimielisyyttä ja pieleen menee vaikket edes hoksaisikaan että menee. Faktahan on, ettet sä todellakaan tiedä mitä toinen ajattelee sen laajemmin. Jokaisella on sinne omaan päänsisältöönsä lopultakin se ainoa yksinoikeus. Osa voi mennä tsäkällä oikein, osa voi olla oikeasti hyvää tulkintaa mikäli te tunnette toisenne oikein todella hyvin ja syvästi, ja olette jotenkin tosi samantapaisia ihmisiä keskenänne, mutta osa on sitä että sä vaan oletat aivan turhan paljon ja pieleen menee vaikket edes huomaisi sitä.

Ihan vain palautukseksi maan pinnalle, jotta et loukkaa turhilla oletteluilla ihmisiä turhaan. Ei ole olemassa mitään hiton näkijöitä. Ennustajat ovat pelkkiä suuria paskanpuhujia ja vieläpä törkeitä sellaisia, koska jotkut saattavat oikeasti haksahtaa uskomaankin heihin ja se jos mikä voi aiheuttaa yksilölle harmia.

Vierailija
6/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään näkijöitä ei tietenkään ole olemassakaan.

Kohdallasi kyse on sattumasta, väärin muistmisesta tai mielisairaudesta.

Vierailija
7/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut samoja juttuja lapsesta asti. Joskus nämäkin vielä osataan selittää. Et siis todellakaan ole sekoamassa. Itseäni ei ko. jutut häiritse, mutta harvalle niistä pystyy kertomaan.

Vierailija
8/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut samoja juttuja lapsesta asti. Joskus nämäkin vielä osataan selittää. Et siis todellakaan ole sekoamassa. Itseäni ei ko. jutut häiritse, mutta harvalle niistä pystyy kertomaan.

Vierailija
9/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa yksi nakija, olen tasta varma. En kuitenkaan koskaan kysy hanelta ohjeita enka ole huomannut, etta oikein edes osaisi niita antaa. Kyse ei ole ajatustenlukijasta, ennemminkin hyvin vaikeiden arvoitusten ratkaisijasta.

Vierailija
10/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olen itse samanlainen. Ei kannata välittää noista skeptikoista. HE eivät usko sinua koska itse eivät ole kokeneet samaa.

Kyse on siitä, että itse olet erittäin herkkä ihminen. Tuntosarvesi ovat ikäänkuin tavallista herkemmät. Intuitiivisesti tiedät asioita, jotka huomaamattamasi huomioit ihmisistä. Luet toisten ilmeitä ja eleitä ihan tiedostamattasi, jopa niitä mikroilmeitä.

Itse olen esim. todella hyvä siinä, että huomaan todella helposti, kun ihminen valehtelee/pyrkii salaamaan asioita. Oma herkkyyteni tekee minut hyväksi lukemaan ihmisten eleitä ja ilmeitä. Ymmärrän myös hyvin koiria ja hevosia, koska olen koko ikäni niiden parissa pyörinyt. Tuttavapiiriini on kiirinyt esim. tieto, että pystyn lukemaan hyvin koiria, ja monet tulevat luokseni koirakommunikointiasioissa, esim. jos omistaja epäilee onko koiralla kipuja jossakin, vai miksi koira on masentuneen oloinen.

Olen itse todistettavasti saanut pari kertaa "kiinni" ihmisen ajatuksista. Kuulostaa hullulta, mutta näin on tapahtunut. Molemmissa tapauksissa ihminen on säikähtänyt "ajatutenlukutaitoa". Kyseessä on kuitenkin pelkkä eleiden ja ilmeiden ja asiayhteyksien "lukutaito" ei mikään oikea telepatia. osaan myös erittäin hyvin aistia ilmapiiriä.

Vierailija
11/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 20:07"]

On olemassa yksi nakija, olen tasta varma. En kuitenkaan koskaan kysy hanelta ohjeita enka ole huomannut, etta oikein edes osaisi niita antaa. Kyse ei ole ajatustenlukijasta, ennemminkin hyvin vaikeiden arvoitusten ratkaisijasta.

[/quote]

Niinkö? Mutta sehän kuulostaa mielenkiintoiselta... Oletko varma että on kyse näkijästä, vai voisiko sitä esimerkiksi selittää jossakin määrin juuri sellainen suurempikin samankaltaisuus joidenkin henkilöiden välillä, älykkyys monimutkaisinekin päättelykykyineen (etenkin tunneälykkyys), ehkä tosiaan poikkeuksellinen herkkyys ja sen sellainen. Ja HUOM. siltikin edelleenkin iso osa arvioista nyt vaan menee aivan pieleen, kun arvailee mutta ei oikeasti tiedä.

Vierailija
12/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että nämä kun ennalta aavistaa esim tapaavansa jonkun ovat ihan todellisia ilmiöitä (mulla on omaa kokemusta ja niin monta sellaista, että olen tasan tarkkaan varma, että kyse ei ole sattumasta). En kuitenkaan ajattele niiden olevan mitään jännää ja "yliluonnollista" tai minulla olevan mitään erityisiä kykyjä. Uskon tuon ilmiön olevan joskus ihan selitettävissä.  Olen itse spekuloinut sitä asiaa niin, että jos aika ei ole lineaarinen niin joskus syystä tai toisesta voi "nähdä" jotakin jo ns. etukäteen.

Vierailija
13/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kyse hyvin laheisesta ihmisesta, niin moni oikeaan osunut "arvaus" johtuu varmasti jonkinasteisesta - ei laheskaan taydellisesta - samankaltaisuudesta. Juuri noin se on naissa tapauksissa. Ja siltikin usein menee pieleen, myos laheisten ihmisten kesken.

Mutta sitten on olemassa arvoitusten ratkaisukyky, asia erikseen. Jos esim. kyvyn omaava henkilo ratkaisisi tyokseen rikoksia tai hankalia perheongelmia (poliisina, juristina, laakarina tms.) niin kyky hioutuisi ja paasisi kunnolla kayttoon. "arvaukset" osuisivat yha useammin oikeaan kokemuksen karttuessa. Mutta kyky on mielestani synnynnainen, yksi lahjakkuuden ilmenemismuoto. Jotain lievasti mystista siina on, mutta ennemminkin kyse on ihan tamanpuoleisesta ilmiosta.

Vierailija
14/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 20:26"]

Kun on kyse hyvin laheisesta ihmisesta, niin moni oikeaan osunut "arvaus" johtuu varmasti jonkinasteisesta - ei laheskaan taydellisesta - samankaltaisuudesta. Juuri noin se on naissa tapauksissa. Ja siltikin usein menee pieleen, myos laheisten ihmisten kesken.

Mutta sitten on olemassa arvoitusten ratkaisukyky, asia erikseen. Jos esim. kyvyn omaava henkilo ratkaisisi tyokseen rikoksia tai hankalia perheongelmia (poliisina, juristina, laakarina tms.) niin kyky hioutuisi ja paasisi kunnolla kayttoon. "arvaukset" osuisivat yha useammin oikeaan kokemuksen karttuessa. Mutta kyky on mielestani synnynnainen, yksi lahjakkuuden ilmenemismuoto. Jotain lievasti mystista siina on, mutta ennemminkin kyse on ihan tamanpuoleisesta ilmiosta.

[/quote]

Miten hän sitten hyödyntää sitä poikkeuksellista taitoaan nyt? Kiinnostavaa. Enkä kerro miksi. :)

Vierailija
15/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti osasyy on juuri tuossa, etta aika ei ole lineaarinen.

Vierailija
16/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan numerolle 15. Pelkaan, ettei hyodynna mitenkaan talla hetkella, en tieda, onko tiedostanut, etta olisi parempi jollakin toisella alalla kuin talla nykyisella.

Vierailija
17/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 kysyy numerolta 17: enhän minä mitenkään utelias ole, mutta millä alalla kyseinen ihminen on nyt?

Vierailija
18/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen ihminen on nyt alalla, jolla ongelmia paasee kasittelemaan vain valillisesti, ei suoraan. Tuli mieleen, etta tallainen lahjakkuuden muoto saattaa pitkalti perustua kykyyn olla rehellinen itsea ja muita kohtaan (kukaan ei kyllakaan pysty valttamaan itsepetosta ja valhetta taysin), silla useinhan tulevaisuus olisi nahtavissa kun vain rehellisesti tarkastelisi nykyisyytta ja pystyisi silloin huomaamaan, mihin tapahtumaketjut mita suurimmalla todennakoisyydella tulevat johtamaan.

Vierailija
19/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 19:58"]

Osa voi varmasti ollakin sellaista herkkyyttä havainnoida muista elollisista paljon tietoja, mutta osa on ihan pelkkää sattumaa ja sori nyt kun sanon, osa on jopa härskiä ylimielisyyttä ja pieleen menee vaikket edes hoksaisikaan että menee. Faktahan on, ettet sä todellakaan tiedä mitä toinen ajattelee sen laajemmin. Jokaisella on sinne omaan päänsisältöönsä lopultakin se ainoa yksinoikeus. Osa voi mennä tsäkällä oikein, osa voi olla oikeasti hyvää tulkintaa mikäli te tunnette toisenne oikein todella hyvin ja syvästi, ja olette jotenkin tosi samantapaisia ihmisiä keskenänne, mutta osa on sitä että sä vaan oletat aivan turhan paljon ja pieleen menee vaikket edes huomaisi sitä.

Ihan vain palautukseksi maan pinnalle, jotta et loukkaa turhilla oletteluilla ihmisiä turhaan. Ei ole olemassa mitään hiton näkijöitä. Ennustajat ovat pelkkiä suuria paskanpuhujia ja vieläpä törkeitä sellaisia, koska jotkut saattavat oikeasti haksahtaa uskomaankin heihin ja se jos mikä voi aiheuttaa yksilölle harmia.

[/quote]

Hei Sinulle

En todellakaan halua väittää, että pääsen toisen ihmisen pään sisälle, saati sitten, että sanoisin vaistonneeni toisesta ihmisestä jotain asioita. En ole tästä piirteestäni puhunut kenellekkään, mutta se on minussa, siitä olen varma.

En usko, että kaikki ihmiset kokevat asioita, kuten minä koen.

ap

Vierailija
20/64 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 20:11"]

Ap olen itse samanlainen. Ei kannata välittää noista skeptikoista. HE eivät usko sinua koska itse eivät ole kokeneet samaa.

Kyse on siitä, että itse olet erittäin herkkä ihminen. Tuntosarvesi ovat ikäänkuin tavallista herkemmät. Intuitiivisesti tiedät asioita, jotka huomaamattamasi huomioit ihmisistä. Luet toisten ilmeitä ja eleitä ihan tiedostamattasi, jopa niitä mikroilmeitä.

Itse olen esim. todella hyvä siinä, että huomaan todella helposti, kun ihminen valehtelee/pyrkii salaamaan asioita. Oma herkkyyteni tekee minut hyväksi lukemaan ihmisten eleitä ja ilmeitä. Ymmärrän myös hyvin koiria ja hevosia, koska olen koko ikäni niiden parissa pyörinyt. Tuttavapiiriini on kiirinyt esim. tieto, että pystyn lukemaan hyvin koiria, ja monet tulevat luokseni koirakommunikointiasioissa, esim. jos omistaja epäilee onko koiralla kipuja jossakin, vai miksi koira on masentuneen oloinen.

Olen itse todistettavasti saanut pari kertaa "kiinni" ihmisen ajatuksista. Kuulostaa hullulta, mutta näin on tapahtunut. Molemmissa tapauksissa ihminen on säikähtänyt "ajatutenlukutaitoa". Kyseessä on kuitenkin pelkkä eleiden ja ilmeiden ja asiayhteyksien "lukutaito" ei mikään oikea telepatia. osaan myös erittäin hyvin aistia ilmapiiriä.

[/quote]

Voisit puhua tekstissäsi minusta. Itselläni ei ole eläimiä, mutta aina kun kohtaan eläimen, koen sen ikään kuin "puhuvan" minulle. Minun on helppo lähestyä eläimiä.

Tuo on muuten aika mielenkiintoinen pointti, jonka joku mainitsi, nimittäin tuon aika ei-lineaarisena käsitteenä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi