Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla painoindeksi noin 27:

Vierailija
07.10.2007 |

Pidätkö itseäsi lihavana?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun katson valokuvia, totuus paiskaa kavoihin kuin märkä rukkanen.

Vierailija
2/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muodokas, vyötärö mulla on hoikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vain lievästi. Nyt BMI on 24 ja haluan edelleen laihtua ainakin siihen asti että BMI on 22.

Vierailija
4/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidän itseäni lihavani. Tervettä, joo tiedän :( mutta vielä 2 kiloa..

Vierailija
5/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta pidin itseäni lihavana myös silloin kun bmi:ni oli 24,8, vaikkakin nyt katsoessani silloisia valokuvia näen normaalinnäköisen nuoren naisen. Ja haaveilen pääseväni vielä takaisin niihin lukemiin... :)

Haluaisin vain joskus olla tyytyväinen painooni. Siis jos pääsen takaisin noihin " normaalilukemiin" , toivoisin että osaisin olla katsomatta liian kriittisesti itseäni. Juu, tiedän että monen mielestä bmi 25 merkitsee jo kamalaa lihavuutta, mutta en haluaisi koko elämääni kuluttaa painon murehtimiseen. Ja alle 25 sentään ON normaali.

Vierailija
6/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juuri raskauden jälkeen mulla on hoikka olo, vaikka BMI on jotain 29 ja vaatteet kiristävät. BMI 27 tuntuisi tämän jälkeen varmasti vielä hoikemmalta, ja normaalipaino suorastaan laihalta - vaikka BMI 25 onkin jonkin mielestä superläski.

Huvittavinta on se, että ollessani n. 22 painoindeksissä ja siis liki 20 kg nykyistä laihempi, luulin olevani lihava. Nyt kun katson kuvia tuolta ajalta, toivon vain huokaillen että jos ikinä vielä näytän tuolta, myös bodyimageni päivittyy enkä luule olevani pullukka niin kuin aikoinani.

Vierailija
7/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuskin sittenkään olisin tyytyväinen, jos olisin 10 kiloa laihempi niin luultavasti minulla ei olisi minkäänlaisia rintoja.

Mäkin luulin silloin 15-vuotiaana kun painoin joku 50kg et mä oon läski :). Ja nyt 10 kiloa painavempana on tajunnut että silloin oli hyvinkin hoikka.

Vierailija
8/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liikakiloja on lääkärin mukaan 5 kg- eli homma hallinnassa

Vierailija
9/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin verran läskiksi tunnen, mutten nyt kovin lihavaksi, mutta 5 kg pois olen tyytyväinen tässä iässä. Yritän ja pukeudunkin linjojeni hyviä puolia esiin tuoviin vaatteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme