Tunnistatko miehesi?
Moi! Olen itse 32v. mukava ja ok-näköinen (186cm pitkä & tumma - suomalainen :)) mies. Mulla on ruskeat lyhyet hiukset,
ruskeat silmät, hymykuoppakin löytyy aina joskus. Hirveästi
minua ei tarvitse hävetä ainakaan ulkonäön puolesta (jos
minulla on pussi päässä) :). Kuvankin voin lähettää. Omasta
luonteesta en edes yritä kertoa mitään, etten tee itseäni
naurunalaiseksi, mutta ehkä itse tämä viesti kertoo musta
jotakin. Aika tavallinen olen joka tapauksessa. Työt mulla ovat
Hesassa ja 200km päässä on varsinainen koti. Työasunto on
Hesassa. Hesassa vietän 2-3 arkipäivää viikossa. Olen varattu.
Elämäni on tuttua ja turvallista. Kaipaan vaihtelua ja uutta
näkökulmaa elämääni. Eniten tarvitsisin naispuolista ystävää,
jonka kanssa voisi olla myös hellyyttä ja seksiäkin, jos
molemmat sitä haluavat; rakastelua ilman rakastumista. Tai
sitten vain uniseuraa Stadissa kerran pari viikossa. En
tietenkään kuvittele, että tämä olisi pysyvä ratkaisu sinulle
tai että tietoisesti etsisit varattua miestä. Tietysti otat
paremman ja vakavamman suhteen, kun haluat. Kirjoittele, jos
haluat nähdä vaikka kuvani :)
Kommentit (33)
ja vastaavia viestejä olen tuolla kyseisellä foorumilla saanut lukuisia. Ikävä kyllä.
loppuisi miehillä tommonen pelleily
ja eivät sitä edes peittele =( -ap
Tosin mieheni kärähti minulle kun oli jättänyt koneen auki ja ruudulla oli hänen " salainen" sähköpostiosoitteensa. Osoite oli täynnä eri naisten viestejä ja kirjautumisilmoituksia eri seksifoorumeille.
Mieheni on sellainen josta ei ikinä uskoisi tuollaista. Olemme naimisissa ja minä odotan toista yhteistä lastamme. En tiedä mitä tekisin..
no suomi24 treffi osasto on ainakin yksi. Mä suututin yhden Nivalasta olevan miehen kun en alkanut sille salarakkaaksi, siis alkoi haukkuun vaikka miksi.
Sitten cityssä on niitä aikuisia ukkoja jotka kyttäävät naisten alaston kuvia, sinne kun voi pistää ihan naku-kuvia joita saa sitten koodilla katsoa. Mä tein piruuttaan salatun kansion jonne pistin omien maalausten ja hiilitöiden kuvia. Johan oli ukot vonkaamassa koodia. Varmaan pettyivät ;D
Vierailija:
25, kaikki pettää tilaisuuden tullen, jopa ne kiltit ja ne joista ei ikinä uskoisi.
Itse nimittäin olin siinä tilanteessa, jossa pettäminen oli hyvinhyvin lähellä. Mutta tein päätöksen, etten petä. Ihan siis vain päätin. Vaikka miehen kanssa meni huonosti silloin ja tuntui että tämä toinen olisi unelmieni mies, en siltikään voinut. Itse olen päättänyt elää mieheni kanssa. Ja missäpä liitossa ei niitä alamäkiä olisi. Meidän laaksonpohja saavutettiin, sittemmin niitä on ollut useampia, mutta silti olen pysynyt tässä liitossa. Ja se syrjähyppypotentiaali on edelleen vain tietoisuutena, että olisin voinut, jos olisin halunnut... Tahdonlujuutta.
> Itse kaipaan toisen naisen kosketusta ja läheisyyttä ja seksiä. Vika on minussa ei suhteessa.
jotka vonkaavat seuraa. ja suurin osa on varattuja.
vaikka tiedän että on naimisissa ja 3-4 lapsen isä. Oli oikein kuvansakin kehdannut laittaa.
Siivous- ja hierontapalveluja vastaan.