Kymmenen pientä n e e k e r ipoikaa
Kommentit (12)
Olen lukenut joskus teininä. Joitakin vuosia sitten ostin kirjan tuolla nimellä Torista. Nykyäänhän sitä ei saa tuolla nimellä julkaista. Eikös nimi ole nyt joku Eikä yksikään selvinnyt tms. En nyt enää muista.
Pitäisikin lukea uudestaan tuo kirja koska on tosiaan varmaan 30 vuotta siitä, kun olen sen lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut joskus teininä. Joitakin vuosia sitten ostin kirjan tuolla nimellä Torista. Nykyäänhän sitä ei saa tuolla nimellä julkaista. Eikös nimi ole nyt joku Eikä yksikään selvinnyt tms. En nyt enää muista.
Pitäisikin lukea uudestaan tuo kirja koska on tosiaan varmaan 30 vuotta siitä, kun olen sen lukenut.
Uusi nimi on ihan tyhmä, koska spoilaa. Mutta eikö ne patsaatkin muutettu elefanteiksi tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Olen. Luettiin se koulussa kauan sitten, silloin tuo oli vielä sen kirjan nimi.
Nykyään sen nimi pitäisi olla "Kymmenen pientä r a i s k a a j apoikaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi nimi on ihan tyhmä, koska spoilaa. Mutta eikö ne patsaatkin muutettu elefanteiksi tai jotain?
Samaa tasoa kuin elokuva Rita Hayward - avain pakoon. :D
Olen lukenut, olihan se ihan viihdyttävä kirja, niin kuin muutkin Christiet.
Mikä se nykyään on nimeltään? Kymmenen pientä rikastuttajapoikaa? Kymmenen pientä työperäistä maamuuttajapoikaa? Kymmenen pientä par*talosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
r a i s k a a j apoikaa? Ei liity kirjan sisältöön mitenkään.
PERSUJEN KAISA GAREDEWALLA ON NE....RI AVIOMIEHENÄ JOLLE TEHNT 5 PIENTÄ NE- POKAA SAMOIN TYNKKYSELLÄ NE...,RI. AIKOVAT SEN MAASTA HAKEA 2 ADOPTIOLASTA. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei sitä voi enää lukea, koska vasemmistolaiset on tuhonnut tuon kirjan. Vasemmistolaiset on tuhonnut paljon suomalaista kulttuuria.
Millät avalla lukenut? Paljonopiskellut?
Vierailija kirjoitti:
PERSUJEN KAISA GAREDEWALLA ON NE....RI AVIOMIEHENÄ JOLLE TEHNT 5 PIENTÄ NE- POKAA SAMOIN TYNKKYSELLÄ NE...,RI. AIKOVAT SEN MAASTA HAKEA 2 ADOPTIOLASTA. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Niin, eihän persut ole koskaan välittänyt suomalaisesta ihonväristä. Siksi me äänestetäänkin Sinimustaa Liikettä seuraavissa vaaleissa.
Ei kä yk si kään pe las tu nut (Ten Little Nig gers / And Then There Were None, 1939) on Agatha Christien kirjoittama salapoliisikirjallisuuden klassikkoteos. Suomennos julkaistiin vuonna 1940 nimellä Ei kä yk si kään pe las tu nut. Sen nimeksi tuli vuonna 1968 Kym me nen pien tä n e e k e r i p o i k a a, mutta nimi muutettiin takaisin muotoon Ei kä yk si kään pe las tu nut vuonna 2003.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä voi enää lukea, koska vasemmistolaiset on tuhonnut tuon kirjan. Vasemmistolaiset on tuhonnut paljon suomalaista kulttuuria.
Höpö höpö. Kirja on ihan saatavilla ja luettavissa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella sitten Garedewa ja Tynkkynen julkisesti rasiti irvisteli . Orpon piti 3 kielellä pyytää anteeksi koko maailmalta. 👹👹👹👹👹👹
Vierailija kirjoitti:
Agatha Christie oli englantilainen kirjailija. Hänellä ei ole mitään tekemistä suomalaisen kulttuurin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella sitten Garedewa ja Tynkkynen julkisesti rasiti irvisteli . Orpon piti 3 kielellä pyytää anteeksi koko maailmalta. 👹👹👹👹👹👹
Juho Eerola ja Kaisa Garedew, ei Tynkkynen.