Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalle pitkähihaisia paitoja?

05.10.2007 |

Mistä löytäisi pojalle 1,5 v kivoja paitoja? Tuntuu olevan tarjolla enimmäkseen kamalia örkkikuva paitoja ja värinä sitä iänikuista kamalaa sinistä.

Itse tykkään pukea pojalle esim. vihreää, ruskeaa, punaista yms. muita maanläheisiä sekä kirkkaita, selkeitä värejä, eikä örkkejä kiitos. Tuntuu vain olevan vaikea löytää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

reippaita värejä ja kivoja kuoseja. Muihinkin tanskalaisiin merkkeihin (Homie Westh, Ej Sikke Lej, Phister & Philina...) kannattaa tutustua :)

Vierailija
2/8 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kivoja ja värikkäitä paitoja.

Itse kyllä olen löytänyt ihan H&M:ltäkin ja muista perusvaatekaupoista ihan kivoja, örkittömiä paitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut perus Benettonin trikoopaitoja pojille (2v ja 6v) ovat kivoja ja väreissä löytyy. Espritin paidat ovat olleet hyviä, samoin Name It:n ja Exitin paidat.

Vierailija
4/8 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benettonilta meillä on ainakin keltaisia, punaisia, ruskeita, vaalean- ja tummansinisiä paitoja, ovat mielestäni hyviä arkivaatteita.

Vierailija
5/8 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä niitä voi pääkaupunkiseudulla ostaa (muualta kuin Hulluilta Päiviltä)? En nimittäin ole sattunut näkemään niitä missään myynnissä...

Ap:lle: Tanskalaisten merkkien lisäksi suosin Polarn och Pyretin (trikoo)paitoja, jotka ovat kivannäköisiä ja hinta-laatusuhteeltaan hyviä.

Vierailija
6/8 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ne pitkähihaiset taida olla kuin 8,90 / kpl. Että ihmettelen aina sitä ryntäystä HP:llä :o)

Vierailija
7/8 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin vasta tänne pääkaupunkiseudulle muuttanut, että Kampin ostoskeskuksessa en ole vielä ennättänyt käydä. Täytyypä suunnata sinne jossain kohtaa. Siellähän on myös Po.Pin myymälä :-).

Vierailija
8/8 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset