Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako OYS IVF-hoitajia mitenkään kiinni viikonloppuna?

05.10.2007 |

Sumuttelut pitäisi aloittaa 9.10 kp21, mutta nyt tuntuu vähän siltä et menkat alkaa enne sitä. Olis pitänyt äkkiä kysyä neuvoa et voiko sumuttelut aloittaa jo aikasemmin vai pystyykö aloitta vaikka menkat on menossa, vähän kyllä luulen et silloin ei voi niitä aloittaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Ei saa ivf hoitajia kiinni viikonloppuisin.

Vierailija
2/7 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sit täytyy vain odotella tiistaita ja toivoa ettei menkat ala ennen sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin hoito menossa Oysissa. Luulin, että kaikki aloittaa siellä sumuttelut samana kiertopäivänä eli kp 23, mutta eikö se ookkaan niin? Mulla alkoi sumut maanantaina.

Vierailija
4/7 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sit meekkään näköjään kaikilla noin, että samaan aikaan aloitetaan sumut. Kauanko teidän muiden täytyy sumutella ennen ekaa ultraa? Mulla tulee 17 päivää sumuista ekaan ultraan.

Vierailija
5/7 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se riipu kuukautiskierron pituudesta tuo että milloin sumut aloitetaan, näin minä olen ainakin käsittänyt.

Aloittajalla kinkkinen tilanne, toivotaan että vuoto pysyy poissa. OYSissahan on kyllä aina viikonloppuisin gynen päivystäjä joka on naistentautien erikoislääkäri mutta en tiedä ottavatko he tällaisiin asioihin kantaa (tietysti jos sattuisi niin hyvin että päivystäjä olis joku IVF-puolen lääkäreistä..)

Voihan sitä tietysti aina kysyä:)

Mulla oli kanssa vähän kinkkiset paikat sumujen aloittamisen kanssa kun tuhruttelu alkoi edellisenä päivänä siitä kun sumut piti aloittaa. Aloitin kumminkin kun kunnon vuotoa ei tullut ja menkat alkoivatkiun sitten oikeasti vasta 5:ntenä sumuttelupäivänä. Ekassa ultrassa näkyi oikealla puolella kierron vaiheeseen epätavallisen isoja munarakkuloita, en tiedä sitten oliko tällä tuhruttelulla jne osuutta asiaan. IVF-hoito tehtiin ja saalis oli upea. Nyt on piinapäivät menossa.

Vierailija
6/7 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika myöhäiseksi sulla Hanna on laitettu tuo aloitus, jos sulla on joskus menkat alkanu niin aikaisin?! Aloitin sumut jo kp 17. Mulla laitettiin aloitus " varman päälle" , koska mun kierto on yleensä 25-27pv, mutta puolen vuoden sisään kerran ollut 21pv ja kerran vain 19pv. Eli yksilöllisesti lääkäri sen arvioi.

Toivottavasti Hanna pääset kuitenkin aloittamaan sumut :)

SanniAnniina (IVF viikolla 44)

ps. MINÄX, käythän kertomassa vaikka pikaisesti kuulumisesi IVF syys-lokakuussa -palstalla! Pariin kertaan olen sinua siellä jo huhuillutkin :)

Vierailija
7/7 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ainakaan nyt vielä menkkoja näy eikä kyllä sitä tuhruakaan, joten oli varmaan väärä hälytys.

Aloitan sumuttelut 9.10 joka on kp21. Alunperin kp 21 olis pitänyt sijoittua ajalle 13-17.10, mutta kun kierrot ei oo mennyt ihan niinkuin olivat suunnitellut joten käytän sumutteita pidempään.

No huominen enää niin sitten saakin aloittaal ääkityksen, jänniittää vähän :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi