Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko elämäsi/tulevaisuutesi jossain vikatilassa?

rr
07.04.2023 |

Olen ennustaja aloitukset saavat aikaan valtavasti kysymyksiä. Miksi haluaisit tietää elämäsi tai tapahtumat etukäteen,mikset voi vaan olla miettimättä huomista..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan haluaisi tietää tapahtumia etukäteen. Nyt asun paikassa, jossa minulle on tarjottu pelkkää paskaa viimeisimmät neljä vuotta, joten eipä kiinnosta mitä shaissea lisää on luvassa.

Vierailija
2/12 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin huomista kannattaa miettiä ettei jää vahingossakaan tarpomaan tähän suohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaankaan haluaisi tietää tapahtumia etukäteen. Nyt asun paikassa, jossa minulle on tarjottu pelkkää paskaa viimeisimmät neljä vuotta, joten eipä kiinnosta mitä shaissea lisää on luvassa.

Vi...taa kuulla tuollaista,jokaisen tulisi nauttia ja kokea elämän ihanuutta,Vastoinkäymiset johtuu negatiivisista tyypeistä.

Vierailija
4/12 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinnuu.

Vierailija
5/12 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset täyttävät sisäistä tyhjyydentunnettaan tulevaisuuden ennustuksilla. Esimerkiksi uutinen tulossa olevasta suuresta rakkaudesta voi helpottaa oloa hetkeksi. Se on eräänlainen huume.

Vierailija
6/12 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mutta osaan jo itsekin. :)

Vierailija
7/12 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoit hylätä juuri sen oikean,esim,rahan takia. Tulevaisuus ehkä mustelmia ja väkivaltaa rakkauden sijaan.

Vierailija
8/12 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vi...taa kuulla tuollaista,jokaisen tulisi nauttia ja kokea elämän ihanuutta,Vastoinkäymiset johtuu negatiivisista tyypeistä.

Vastoinkäymiset johtuvat kyllä tässä tapauksessa tasan tarkkaan siitä, etten suostu hoitoalalle tai sulkeutumaan työttömänä kotiin. Ilmeisesti minun odotetaan olevan jonkinlainen pyyteetön auttaja, joka ei saisi tahtoa palkkaa työstä vaan nauttia ainoastaan auttamisen ilosta. Aivan, kuin pitäisi lunastaa oikeutensa elää, vaikken kylläkään näe, että keneltäkään toiselta vaadittaisiin samaa. Kyllä. Elämän ihanuus, rakastuminen, kumppanuus työn ilo, ystävyys ja taloudellinen runsaus. Kukapa ei näitä tahtoisi osaksi elämää.

Vierailija
9/12 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastoinkäymiset johtuvat kyllä tässä tapauksessa tasan tarkkaan siitä, etten suostu hoitoalalle tai sulkeutumaan työttömänä kotiin. Ilmeisesti minun odotetaan olevan jonkinlainen pyyteetön auttaja, joka ei saisi tahtoa palkkaa työstä vaan nauttia ainoastaan auttamisen ilosta. Aivan, kuin pitäisi lunastaa oikeutensa elää, vaikken kylläkään näe, että keneltäkään toiselta vaadittaisiin samaa. Kyllä. Elämän ihanuus, rakastuminen, kumppanuus työn ilo, ystävyys ja taloudellinen runsaus. Kukapa ei näitä tahtoisi osaksi elämää.

Tuo taloudellinen runsaus on minusta juuri se kirosana joka tätä yhteiskuntaa vaivaa. Ei riitä pelkkä toimeentulo...rikastuminen tuhoaa meidät.

Vierailija
10/12 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatoit hylätä juuri sen oikean,esim,rahan takia. Tulevaisuus ehkä mustelmia ja väkivaltaa rakkauden sijaan.

En ole hylännyt ketään rahan takia. Tai, jos viittaat rahan takia ilmaisulla siihen, että tahdon olla myös työelämässä, niin oikea ei vaatisi luopumaan työstä tai harrastuksista. Saman soisin hänelle. Heistä, jotka olen hylännyt (jos on edetty suhdetasolle) olen hylännyt juuri siksi ettei tulisi henkisiä eikä fyysisiä mustelmia.

Vierailija
11/12 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo taloudellinen runsaus on minusta juuri se kirosana joka tätä yhteiskuntaa vaivaa. Ei riitä pelkkä toimeentulo...rikastuminen tuhoaa meidät.

Taloudellinen runsaus tarkoittaa mielestäni sitä, että tulee toimeen, eikä koe joutuvansa jatkuvasti pihistelemään ruokaostoksista tai elämän perusmenoista ja jää vielä vähän säästöönkin. Riippuu siitä mitä runsaus kenellekin tarkoittaa, muttei välttämättä puhuta miljoonista. 

Vierailija
12/12 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ole varaa maksaa mahdottoman suuria palkkoja kaikille. Jos ei tarvitsisi yhtään laskea rahoja, niin hoitajan palkka pitäisi olla varmaan 5000e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi