Menkat myöhässä 3 pv ja tein Aconin testin...
... ja kun testiä oikein tarkasti katselee niin siinä mielestäni voi erottaa pienen pienen viivan. Olisinkohan raskaana vai näenkö näkyjä???
Mulla on kierto 32pv ja yleensä ovis n. 19 pv paikkeilla ja tässä kierrossa se oli vielä pari päivää myöhemmässä. Siinä voisi olla syy miksi se viiva näkyy niin huonosti.. vai kuvittelenkohan näkeväni.
Onko Aconin testeissä (oli joku ultra..) jotain viivan paikkaa??
Mitä luulette??
Kommentit (6)
uudelleen viikon päästä, silloin tuloksen pitäisi näkyä selvästi. Ei kannata testailla joka päivä, tulee turhan kalliiksi, eikä se tilannetta miksikään muuta, vaikka tiedän, että viikko on lopuutttooman pitkä aika tuossa tilanteessa :)
Aconin testeissä ei ole viivanpaikkaa:=)
-mooli
kurkinpa tänne tuolta vauvapuolelta ja mulla kokemusta sekä negoista että plussasta Aconissa ja negat oli kyllä aivan tyhjiä,ei mitään viivan tapaistakaan,plussa sitten tuli jo ennen kuin menkat oli ees myöhässä ja selkeä,vaikkakin haalea viiva siihen tuli.
vaikuttaa siis lupaavalta=)
t.äityliini ja poika 6kk aivan kohta=)
Menkat alkoi niin että lorina kävi, kamalan paljon vuodan ja sattuu, vaikka yleensä näin ei ole... varhainen keskenmenoko?
No, katsotaan taas ensi kuussa =)
olen pahoillani...
tsemppiä uuteen yritykseen...saattoihan se olla varhainen km...jaksuja!
näytti kans ihan TOSI haaleaa viivaa kun testasin viime raskaudessa menkkojen ollessa pvän myöhässä..uuden tein sitten muutaman pvän päästä jossa näkyi jo vahvempana..ja sitten vielä kolmannen testin viikon päästä jolloin näkyi jo selvänä.Mitään viivanpaikkaa niissä testeissä ei näy.
Eli luulisin että haalea plussa sinullakin on. Varovaiset onnittelut!!=)