aamulla duuniin mennessä ihmettelen naiskuskeja jotka ajavat ihan vitun törkeesti ja reippaalla ylinopeudella
siis mä meen kehä ykköstä 80 alueella noin 96 km tunnissa niin eihän se riitä vaan pitää mennä oikealta ohi kysyn miehenä kuinka saatanan luja pitää ajaa ettette kaahaa ohi ja teitä on monia eikä auton merkillä tai mallilla ole väliä
Kommentit (10)
Pimeetä halveksia naiskuskeja ja aina kun sellanen tulee rinnalle niin pitää painaa kaasua. Sairasta. Sul on joku alemmuuskompleksi tjt. Et kestä, jos nainen sut jotenkin voittaa. Inhoon tuollaisia miehiä yli kaiken.
Autoni on kyllä ihan tavallinen mutta välillä sieltä takaa lähtee joku mies ohi joka ihan selkeesti haluaa ohi vaan koska olen nainen ja silloin yleensä menen itse ohituskaistalle. Sit se mies yrittää oikealta ohi tietenkin kun ei pääse vasemmalta ja sitten mä nysvään siinä sen rinnalla niin ettei se pääse ohi ;) Yleensä näytän keskaria sit vielä jossain vaiheessa.
Sit jos joku ääliö liittymästä ampaisee takaata kaistalle niin ajan sen kiinni ja menen eteen härnäämään edellä mainitulla tavalla. Joskus myös tahallani hidastelen jonkun edessä jos se tuntuu sellaselta ärsyttävältä sovinistiukolta. Mun ohi ei turhaan mennä!
Varsinkinkin, kun yrittää ohittaa jotain matelijaa ja ehtii siihen rinnalle asti, niin jos äijä huomaa, että ohittaja onkin nainen niin painaakin kaasun pohjaan. Tuohan on sitä paitsi liikennesääntöjen vastaistakin painaa kaasu pohjaan siinä vaiheessa, kun ohittaja on rinnalla.
Itse olin tuolla tasolla ehkä 18-vuotiaana ja juuri kortin saaneena, nyt aikuisena osaan ajaa asiallisesti muita tai itseäni provoisoimatta.
Ja ap:lle vielä. Itse en ole tuollaista huomannut. Oman kokemuksen mukaan törkeimpiä liikenteessä ovat ammattiautoilijat ja keski-ikäiset miehet.
meillä ei ole edes autoa. Siis niin lapsellista ja itsekästä pelailla ja kilpailla liikenteessä! Menkää autoradalle paisuttamaan egojanne. Vaarannatte turhaan sivulliset ja mulle on ihan sama kumpaa sukupuolta IDIOOTTI liikenteessä on.
Parasta tietysti on, että nämä pelailijat ihan avoimesti saattavat kertoa näitä kiihdytyskisakokemuksiaan, ihan kuin ei olisi mitään hävettävää. No, multa saattaa tulla aika tyly vastaus suoraan päin naamaakin.
Jos se perässäsi ajava auto tulee lähellesi tai vilkuttaa vaikka valoja, se todennäköisesti tahtoisi ohitsesi ja olisi fiksua väistää siihen viereiselle kaistalle. Mua vituttaa eniten just tuollaiset jotka päättää määrätä meidän kaikkien muidenkin vauhdin ja jää jähimään siihen eteen.
Miesten ylpeydelle se käy, oon monesti huomannut:D
Varsinkin jos kakskaistaisella tiellä esim liikennevaloissa huomaan, että viereisen auton kuskina on sellanen mies, joka heti yrittää kiihdyttää toisten edelle, niin seuraavissa valoissa laitan Sport-vaihteen päälle ja äijä jää kattelemaan takavaloja:D Ihan oikeesti, joskus on niiin hauska kiusata noita miehiä, jotka ajattelee, että nainenhan ei heidän edelle aja;)