Lue keskustelun säännöt.
Mitä laittaisin päälleni teatteriin?
Kommentit (2)
Itselläni yleensä mustat housut ja korkkarit/saapikkaat, joskus hame. Ja sitten asuun sopiva yläosa. Riippuu myös näytöksestä, jos illan pääesitys suurella näyttämöllä, ovat ihmiset yleensä vielä vähän paremmin pukeutuneita kuin pienellä näyttämöllä. En kuitenkaan lähtisi farkuissa, tai ehkä jos olisi vähän siistimmät farkut ja sitten muu pukeutuminen asiallista. Tosin kyllä siellä näkee ihmisiä laidasta laitaan, farkuista tummiin pukuihin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lastenteatteriin ns paremmat arkivaatteet. Oopperaan jotain mekontynkää ja hienompaa neuletta. Ensi-iltoihin vähän hienompaa kuin muuten jne.