Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään ollut synnytämässä yksin?

Vierailija
05.10.2007 |

siis että ei ole miestä eikä muutakaan tukihenkilöä ollut mukana?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei traumoja, kakkosessa mies mukana, eipä tarvittu miestä mihinkään ja kolmosen syntyessä mies hoiti muita lapsia. ja ihan ovat iskän tyttöjä kaikki.

Vierailija
22/23 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei ole kyse mistään pikku riidasta vaan ollaan ihan eron partaalla ja vielä kun tämä tän hetkinen riita tuli niin minulle tuli sillanen olo että en isää synnytykseen halua. Jos se tekee minusta lapsellisen niin sitten sitä olen.

Mutta mutta en ole todellakaan varma että erotaan ja voi hyvinkin olla kun kiukkuni laantuu saadaan asiat selvitettyä siks mietinkin että pitäiskö mun ottaa isä silti synnytykseen vaikka nyt en sitä tällä hetkellä halua koska voi olla että kadun myöhemmin sitä jos hän ei synnytykseen mukaan tule.

ristiriitaisia nämä mun tunteet...

täytyy varmaan vaan yrittää selvittää riita ennen vauvan syntymää. olen vaan niin loukkaantuu että en tiedä pystynkö....

t ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sellanen hermoheikko ja sairaalakammonen ja muutenkin tosi herkkä ja helposti pahoinvoiva, niin en halunnut sitä mukaani:) Olisin muuten joutunut huolehtimaan miehenkin voinnista siellä, niin parempi oli yksin mennä. Omassa voinnissa on jo tarpeeksi!:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan