Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun äiti oli kotiäiti. Olin kotihoidossa kouluikään saakka. Ja äiti oli aina kotona kun lähdin kouluun ja tulin koulusta.

Vierailija
04.10.2007 |

Kuitenkin luulen että päiväkoti tai edes joku hoitoryhmä olisi tehnyt minulle hyvää. Koululaisena kadehdin niitä jotka pääsi ip-kerhoon kaveriseuraan tai edes kotiin yksin tai sisarusten tai kavereiden kanssa.

Oma lapseni nauttii suuresti päivähoidossa käymisestä ja omiinkaan kokemuksiin pohjautuen en usko että se on hänelle pahasta, kuten palsta antaa ymmärtää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei päivähoito ole pahasta vähän vanhemmalle lapselle. Eiköhän suurin osa pidä yli kolmevuotiaiden päivähoitoa ihan ok juttuna, ainakin maltillisilla hoitopäivillä.

Vierailija
2/2 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihanat muistot siitä, kun äiti oli kotiäiti, pullan tuoksuinen ja lämmin äiti. Kävin kerhossa ja naapureissa asu paljon lapsia ja serkutkin asuivat lähellä. Me lapset olimme ja olemme edelleenkin hyvin sosiaalisia ja äiti opetti kotona paljon monenlaisia taitoa ja koulussa oli mukava käydä kun tuli monenlaisten ihmisten kanssa toimeen, osasi sitoa kengän nauhat, lukea, laskea, hiihtää ja vaikka mitä ja voi sitä riemua kun yläastella alkoi kotitalouden tunnit, olin tottunut kotona laittamaan ruokaa ja leipomaan.

Itse nyt olen kotiäitinä ja aion pysyä vielä pitkään, toivon mukaan lapsilla on aikuisena lämpimät muistot kotäidistä. Ainakin isommat lapset arvostavat, että minä olen kotona pienten kanssa kun tulevat kotiin koulusta.

Meillä lapset käyvät kerhoissa, on kavereita ja virikkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla