SALKKAREISTA... - Ketä veikkaat?!!
Kukahan oli se joka pudotti Aaron lopullisesti alas?
Ketä arvelet:
Laura?
Oona?
Jenni?
Eero?
Paula??
Oma veikkaus on että se oli PAULA !!
Kommentit (18)
Ja tuo Romea ja Julia asia on kyllä käynyt mielessä..... Who knows ;)
Mutta se Paulan ilme, kun se kuuli, että Aaro onkin taas ollut juonimassa kuvioissa ja kun joku mainitsi ensikerran Paulan... Tais ollakin Paula. Tai jos se olikin Maaritin jo työstänyt Paulan mies?
Eikös se sanonu sepolle et hän menee sinne. Miksei siis olisi mennyt? Mä luulen että se oli oona vaikka mun mielestä aaro hyppäs ihan ite sieltä alas kun ei halunnut että oona lyö sitä sillä halolla, sanoikin että älä satuta minua. Puhui mun mielestä niinkuin teinille eikä aikuiselle
Mä luulen, että kyseessä oli tosiaankin Paula.
Ja kyllä se oli Aaro joka tippui, sillähän lähti se ponnari irti.
Ja oviaukossa näkyi iso hahmo, eikä oonan kokoinen!!
ap
KARI TAALASMAA!Se on aika pitkä kaveri!Tai sit tosiaan Paula...
luulen että se oli Paula,meni niin vaikean näköiseksi kun pohtivat että miten kaikki tapahtui ja Sofia jotenkin sanoi että ei se mikään onnettomuus ollu,kaikkihan sitä jätkää tuntu vihaavan
sillä aikaa hääpaikalle oli tullut Oona kera Eeron ja Jennin ja Nikon. Ja ne kertoivat muille missä mennään.
Seuraava näytös oli kun Aaro huitoi aseen kanssa (josta Oona oli ottanut patruunat pois) Aaro huomas, että ase oli tyhjä ja seuraava kuvakulma oli kun Aaro tippui parvekkeelta... Verhot vain heilahtivat kun joku punainen livahti sisään
Aaro siis otti lukua eikä shamppanjapullo =D
se ole pakko olla Eero ? Kun Aaro sanoi siinä että " ei mun ollut oikeesti tarkoitus sua satuttaa..."
Ei kai se nyt Paulalle tms. voisi niin sanoa?
Koitin oikein sillä silmällä kattoa, mutta en punasta erottanut.
Vierailija:
se ole pakko olla Eero ? Kun Aaro sanoi siinä että " ei mun ollut oikeesti tarkoitus sua satuttaa..."Ei kai se nyt Paulalle tms. voisi niin sanoa?
Eli hyvinkin voisi olla Paula kyseessä, joka halusi kostaa.
tippuikin Eero eikä Aaro...