Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset isovanhemmat eivät halua nähdä lastenlapsiaan?

Vierailija
24.02.2013 |

?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko sun kovinkin vaikea tajuta että ei isovanhemmilla ole mitään velvollisuutta nähdä lapsenlapsiaan?

Vierailija
42/47 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset isovanhemmat jotka asuvat Suomen toisella laidalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut,keiden lapsenlapset ovat hirveitä riiviöitä.Nepsyjä,napsuja mitä näitä nyt onkaan...

Vierailija
44/47 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka välittävät vain itsestään 

Minun tittu ei tykkää lapsenlapsistaan. Hän on valtavan itsekeskeinen. Tykkää vain siitä että häntä itseään muistetaan. On myös helvetin saita. Ei mene edes ristiäisiin- synttäreille- juoluna- ei tapaa 

Vierailija
45/47 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä ja ottaa heitä yökylään mutta omat kipusairaudet tekee sen ettei voimia ole. Yhtä näen joka sunnuntai ja 2 muuta käyvät luonamme yökylässä ehkä 3kk välein. Heitä kyllä hoidin 1. ikävuotena päivän viikossa ja tukevana kesänäkin tulevat meille koko perhe 10pv lomalle.

Koen todella huonoa omaatuntoa asiasta

Vierailija
46/47 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joskus niitä lapsia vaan tulee vaikka ei niitä haluta.🤷 Jos ei ole itse saanut rakkautta lapsena, ei sitä osaa antaa  aikuisenakaan. Ja persoonallisuus häiriöt ovat kroonisia, eikä niistä parannuta. 

- vahinko vuodelta -76

Vierailija
47/47 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on mielestäni "heikkolahjainen", hän eli lapsena vakavassa aliravitsemuksessa ja muutoinkin laiminlyötynä, eikä kuulemani mukaan ole oikein itsekään osannut huoltaa lapsiaan. Ei ole esimerkiksi laittanut ruokaa vaan ruokkinut lapset eineksillä, on lyönyt lapsiaan ja muutamaankin otteeseen jättänyt heitteille. Mikään koulutus ei häneltä onnistunut eikä hänellä ole sosiaalisia taitoja, että voisi esimerkiksi keskustella vieraiden ihmisten kanssa. 

Hän on alusta saakka kokenut alemmuudentunnetta minuun (ehkä asenteeni häntä kohtaan jotenkin näkyy, vaikka yritän kaikkeni olla ystävällinen) ja varmaankin sen vuoksi ei halua nähdä lastamme. Muita lapsenlapsia hoitaa kyllä. Hänen muistinsa myös reistaa, koska luulee minun olevan jostain ylimysperheestä, vaikka olen duunaritaustalla opiskellut asiantuntijatyöhön. Välimme ovat siis näennäisesti ok, mutta onhan se totta että emme aidosti pidä toisistamme. Lapsella on onneksi paljon läheisiä sukulaisia minun puoleltani ja lisäksi laaja turvallisten aikuisten piiri, eli en koe että hän jää mistään paitsi. Anopin kommentointi on myös usein sellaista, että se on lapsen itsetunnolle haitaksi, joten siitäkään syystä ei välien puuttuminen haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme