Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku sekä tytön että pojan omaava kertoa rehellisesti tuntevansa

Vierailija
04.10.2007 |

ylemmyyttä ja paremmuutta verratessaan itseään niihin joilla on vain yhtä sukupuolta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä se johtuu juuri siitä. Ainoa pettymys minulle oli se, että poikia ja tyttöjä tuli vuorotellen. Olisin toivonut samaa sukupuolta edes kerran peräkkäin.

Vierailija
2/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenhän se pitäis ylemmyyttä tuntea, hän sen sukupuolen määrää...

Mutta siis kumminkaan en tunne mitään erityistä tästä asiasta. Olen iloinen ja onnellinen, että meillä on sekä poika että tyttö. Siihen se jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
4/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin työhaastattelussa pidänkö enemmän tytöistä vai pojista? Tulenko toimeen kumpienkin kanssa? Tais olla joku näistä kirjoittajista!

Vierailija
5/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä että tuntisin ylemmyyttä tai alemmuutta tuollaista perhettä kohtaan, mutta itse olen onnellinen, että on tullut ensin kaksi poikaa ja sitten kaksi tyttöä. Just kuten meille pitikin. jJos ois kaksoset, niin ois ees samaa sukupuolta.

Vierailija
6/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin lapsena kauhean kateellinen niille, joilla oli samaa sukupuolta oleva sisarus. Minä ja veljeni aina vain tappelimme, ei juuri osattu toistemme seurasta nauttia. Tätä tausta vasten toivoin, että lapseni olisivat samaa sukupuolta ja niin sitten kävikin. Tosin mistä sitä tietää, jos vaikka tyttö ja poikakin olisivat meidän perheesä osanneet leikkiä keskenään...

Vierailija
7/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä aikuisena enää. Enkä varsinkaan nyt, kun tiedetään, että tällaisissa tapauksissa tytöillä on usein hedelmällisyysongelmia sikiöaikaisesta testosteronialtistuksesta johtuen.

Vierailija
8/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin esikoiselleni siskon. Mutta poika tuli. Olen todella onnellinen pojastani, mutta en todellakaan tunne ylemmyyttä muita kohtaan. Onneksi lapseni tulevat hyvin toimeen keskenään, eivät juuri tappele ja leikkivät yhdessä, vaikka vähän eri intressit ovatkin välillä.

Vierailija
9/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis tyttö ja poika, mutta olisin aivan yhtä onnellinen vaikka olisi kaksi tyttöä/poikaa. Olen äärettömän onnellinen siitä ,että olen ylipäätään saanut kaksi noin ihastuttavaa lasta!

Vierailija
10/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin oikeastaan toivonutkin samaa sukupuolta, ettei olisi tarvinnut alkaa miettiä heti asunnon huoneratkaisuja. Samaa sukupuolta olevat lapset voivat mielestäni asua vaikka kuinka pitkään samassa huoneessa, mutta eri sukupuolta olevat eivät oikein enää kouluiässä voi olla samassa huoneessa.

Vierailija
11/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tunnen iloa, että olen saanut sekä tyttöjä että poikia ja saanut kokea heidän kanssaan vaikka mitä!

Vierailija
12/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miehenhän se pitäis ylemmyyttä tuntea, hän sen sukupuolen määrää...

Mutta siis kumminkaan en tunne mitään erityistä tästä asiasta. Olen iloinen ja onnellinen, että meillä on sekä poika että tyttö. Siihen se jää.

Vierailija
13/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista missä alkuperäinen tutkimusartikkeli julkaistiin (ehkä PubMedistä löytyy haulla?), mutta monessa lehdessä oli pikku-uutinen tutkimuksesta joskus loppukesällä. Poikasikiössä ei ole havaittu vastaavia haittavaikutuksia, onhan se äitikin naissukupuolta...

Vierailija
14/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onnellinen olen, että olen saanut sekä tytön että pojan, jos sitä kolmatta lasta ei vaikka koskaan tuliskaan (toivon kyllä) =)

Vierailija
15/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyytyväinen tilanteeseen. Ei ainakaan tarvi tehdä enempää lapsia sillä varjolla että tulisi joku tietty. Jollain muulla varjolla ehkä =o)