AUTATTEHAN MINUA!?!
Käytiin vaimoni kanssa vajaat kolme vkoa sitten IVF:ssä ja kun oli kaksi vkoa mennyt vaimoni plussasi aamulla apteekin testillä ja varmisti testin vielä verikokeella.Vaimoni valui verta to-ma ja silti su ja ma testi näytti plussaa.Ti vuoto loppui ja tänään hän testasi taas ja plussa tuli!!
Hän on vaan niin epäileväinen kun verta tuli 5 pvää ja joukossa oli muutama hyytymä että jos hän ei kuitenkaan ole raskaana.
Pliis auttakaa mua ja sanokaa että turhaan hän epäilee..
Ultra on " vasta" maanantaina!!!
Itse olen yrittänyt olla koko ajan positiivinen ja sanonut että onnistuttiin, mutta alkaa kohta usko minultakin loppumaan.
Kommentit (2)
et kertonut siirrettiinkö teille yksi vai kaksi alkiota? Jos kaksi, vuoto voi olla esim. toisen alkion ulostuloa ja toinen voi jatkaa ihan normaalisti kasvuaan. Jos yksi, niin vuoto voi olla kohdun sopeutumista uuteen asukkaaseen ja siltikin kaikki voi jatkua normaalisti. Mutta minäkin kehottaisin menemään uuteen verikokeeseen ja mahdollisimman aikaiseen ultraan, koska vain sillä saatte mielenrauhan! Toivottavasti kaikki on ok!!
Kakki on mahdollista, myös raskauden eteneminen!
Kannattas ensin mennä HCG raskausverikokeeseen uudestaan, arvosta näkee mikä on tilanne. Eli kipinkatin yksityiselle labraan, vaikka mehiläiseen! Se on auki iltaisinkin ja lauantaina. Toivon että kaikki olisi kunnossa ja raskaus jatkuu.