Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hih! Kuuntelin paivalla Ylex:aa. Siella on joka paiva jokin visakisa, tanaan kysyttiin jotain 40-luvulla syntynytta rokkaria.
04.10.2007 |
Kilpailija, joka soitti, esitti kysymyksen(kilpailijat saavat esittää yhden kysymyksen ennen vastaamista):
" Vaikuttaako kyseinen henkilö Rolling Stonesissa"
Juontajat sanoivat
" Ehkä, kyllä joo, vaikuttaahan se" Tässä vaiheessa olivat ihan varmoja, että oikea vastaus sieltä tulee...
Kilpailija vastasi:
" Keith Richards"
Että sain makeat naurut. Meinasin ajaa autolla lepikkoon.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mick jagger olis ollut liian helppo ja vastaus
Alue: Aihe vapaa
Keith ON syntynyt 40-luvulla ja on Rollareissa, eikö?
Eri asia sitten jos muut mahdollisesti annetut vihjeet ei sopineet häneen, sitä en tiedä, kun en ole koskaan ko. kanavaa tai ohjelmaa kuunnellut.