Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko säälittävä?

Vierailija
27.10.2008 |

Heräsin klo 8.30, puin lököasun ylleni, söin aamupalan koneen ääressä maileja tsekaten, sen jälkeen olen vain istunut tässä pelaten kännykällä ja välillä palstaillen ja facebookissa käyden. Ylivoimaisesti suurin osa ajasta mennyt tuohon kännykällä pelaamiseen. Tukka laittamatta, naama pesemättä, meikittä. Lounaan söin välillä, sekin koneen ääressä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun päivä on mennyt kutakuinkin samalla tavalla (jo useita viikkoja), vaikka pitäisi tehdä tässä koneen ääressä TÖITÄ! En saa yhtään mitään aikaan. Inspiraatiota odotellessa...

Vierailija
2/14 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkaisusta. kiva etten ole ainoa!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi epäilet muuta?

Vierailija
4/14 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut muut ovat joutuneet heräämään töihin jo aamusella...

Vierailija
5/14 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä heräisi noin aikaisin! Reipashan sinä olet ;)

Vierailija
6/14 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kotiäiti, mul ei oo lapsia. Siis kotirouva, teen tosin osa-aikaisesti töitä... kai sitä pitäs sit vaan arvostaa sitä et on mahdollisuus tällaseen sen sijaan että koen olevani säälittävä surkimus...

ap

Vierailija
7/14 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla neljä viikko vierinyt edellisestä... Tetristä pelailen virttyneissä verkkareissa, karppaus-sivuja selailen ja huomatkaa, teen tekemislistoja. Sääli, ettei hyvin suunniteltu todellakaan ole puoliksi tehty!

Vierailija
8/14 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolta on työt vähissä taloustilanteen takia... Menny monta päivää vaan koneelle istuen. Tänään olen tosin vähän siivonnut ja eilen käytiin ystävin kanssa ulkona.

Ei ole oikeasti mitään muuta tekemistä. Pakko saada ajatukset pois rahahuolista ja tämä toimii ;)

Vierailija
9/14 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen aamulla meikannut, kammannut tukan ja laittanut päälle vaatteet, joissa kehtaa mennä työmaalle.

Tällaista on kun on "vapaat työajat", istun täällä sitten varmasti tosi pitkään että saan työtkin tehtyä. Ei oikein lähtenyt käyntiin tämä työpäivä. V****aa niin armottomasti se, että työt loppuu taas vuoden vaihteessa ja pitäs taas alkaa etsiä uutta työsopimusta. 10v takana pätkätöitä, kohta loppuu jaksaminen ihan oikeasti.

Vierailija
10/14 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäki teen aina tosi huolellisia listoja! Ja nautin niiden tekemisestä... :D

Mulla ei valitettavasti ole niin etteikö tekemistä olisi. En oo nimittäin viikkosiivoustakaan tehny kuukauteen... tiskit haisee keittiössä, pyykkikori on täynnä jne.

ap

Vierailija
11/14 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastata että olet säälittävä. Ja niin olen minäkin! Tai sitten vaan tiukkis.

Koko päivän olen sättinyt itseäni kun en ole saanut riittävästi aikaan. Suurinosa mennyt tässä koneella istuessa. Eihän siinä mitään jos osaa ottaa rennosti ja on ok tällaisen kanssa, mutta minä en osaa. Ja olo on surkea.

Muuta juu, listojen tekemisessä minäkin olen hyvä.

Vierailija
12/14 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme yhdessä säälittäviä.

Sääl sääl.

ap

Vierailija
13/14 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ite olen tehnyt juuri tuota samaa koko päivän (viikkokausia) sillä erotuksella, että minun PITÄISI oikeasti tehdä töitä (opiskelen). Tekemättömien töiden lista ja pino kasvaa vierelläni, tenttikirjoja on vuori, kesken jääneitä esseitä puolenkymmentä, isot projektit kesken. Väsyttää, ei jaksa.

Raskaana olen, kai jotain tekemistä tämän saamattomuuden suuren sellaisen kanssa.

Vierailija
14/14 |
27.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ylös! Järjestin keittiön ja olohuoneen, laitoin puhtaat pyykit paikalleen ja vaihdoin tyynyliinat. Kohta alan tiskaamaan. En pystyis tähän ilman iki-ihanaa listaani.

ap