Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monta pistettä tulee

Vierailija
04.10.2007 |

Hesen kanasalaatista?

Salaatti 320 g.

Siinä on 219 kcal, 4 g rasvaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten oliko tuo annoksen kalorimäärä vai 100 g:ssa?

vähenee jos annoksen

Vierailija
2/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen kanasalaatista,ilman kastiketta ja sämpylää,menee 4p.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitin vaan, että aika paljon salaatista

Vierailija
4/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 4p. lukee pv:n kahvilat ja ravintolat pisteoppaassa.

Vierailija
5/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostappa vaikka itelles tuo opas jos et osaa sitä laskuria käyttää.

T 7

Vierailija
6/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ostappa vaikka itelles tuo opas jos et osaa sitä laskuria käyttää.

T 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa tällästä typerää paskaa

olen kuitenkin antanut oikean vastauksen.

Vierailija
8/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 pistettä siitä tulee vain jos sen kanssa syö myös sen sämpylän ja ottaa paprikamajoneesin kastikkeeksi.

Mutta mulle ihan sama paljonko siitä kukin pisteitä käytetyksi laskee joten en jaksa sun pienen egon kanssa huudella enempää 3.

Löysää vähän pipoa loppupäiväksi niin sujuu mukavammin.

T 7



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen kanasalaatti 4p. (pelkkä salaatti)

Kastikkeet:

Kevyt talonkastike 1,5p.

Kevyt paprika-curry 3p.

Valkosipulikast. 10,5p. !!

muut 6,5p.

Sämpylä 2p.

Jos laskee yhteen salaatin, peruskastikkeen ja sämpylän tulee n. 13p.

Vierailija
10/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kalorimäärä koko annokselle on se ap:n mainitsema, on oikea vastaus 4 pistettä....... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS

salaatti annoksessa kalorit ovat 219 kaloria/100g tuotetta

rasvaa 4g/ 100g tuotetta



pistemäärä 329g:lle on tuo 13



JOS

salaattiannoksen kalorimäärät olivat/annos (jonka tajusin vasta ekan viestini jälkeen ja korjasin. Koska mietin veisiko salaatti noin paljon pistettä.)



pistemäärä on 4



En tiedä minkä verran sinne mitäkin ainetta on työnnetty. Joten mulle se asia on utopiaa.



Joten molemmat vastaukseni ovat OIKEITA niin kun viesteissäni olen kirjoittanut PISTE



Taitaa vaan niin olla, ettei palstalaiset oikeasti osaa lukea. Mulla lapsukainen sylissä niin vaikea kirjoittaa



Rakkain terveisin KOLME

Vierailija
12/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei uskoisi että olet äiti-ihminen tai ees suunnittelet olevasi.

surullista ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ei uskoisi että olet äiti-ihminen tai ees suunnittelet olevasi.

surullista ..

Vierailija
14/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ei uskoisi että olet äiti-ihminen tai ees suunnittelet olevasi.

surullista ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukutaidottomille (toivottavasti) aikuisille, kyllä -3-