Monta pistettä tulee
Hesen kanasalaatista?
Salaatti 320 g.
Siinä on 219 kcal, 4 g rasvaa.
Kommentit (15)
Hesen kanasalaatista,ilman kastiketta ja sämpylää,menee 4p.
meitin vaan, että aika paljon salaatista
Tuo 4p. lukee pv:n kahvilat ja ravintolat pisteoppaassa.
Ostappa vaikka itelles tuo opas jos et osaa sitä laskuria käyttää.
T 7
Vierailija:
Ostappa vaikka itelles tuo opas jos et osaa sitä laskuria käyttää.
T 7
en jaksa tällästä typerää paskaa
olen kuitenkin antanut oikean vastauksen.
13 pistettä siitä tulee vain jos sen kanssa syö myös sen sämpylän ja ottaa paprikamajoneesin kastikkeeksi.
Mutta mulle ihan sama paljonko siitä kukin pisteitä käytetyksi laskee joten en jaksa sun pienen egon kanssa huudella enempää 3.
Löysää vähän pipoa loppupäiväksi niin sujuu mukavammin.
T 7
Hesen kanasalaatti 4p. (pelkkä salaatti)
Kastikkeet:
Kevyt talonkastike 1,5p.
Kevyt paprika-curry 3p.
Valkosipulikast. 10,5p. !!
muut 6,5p.
Sämpylä 2p.
Jos laskee yhteen salaatin, peruskastikkeen ja sämpylän tulee n. 13p.
Mutta jos kalorimäärä koko annokselle on se ap:n mainitsema, on oikea vastaus 4 pistettä....... ;)
JOS
salaatti annoksessa kalorit ovat 219 kaloria/100g tuotetta
rasvaa 4g/ 100g tuotetta
pistemäärä 329g:lle on tuo 13
JOS
salaattiannoksen kalorimäärät olivat/annos (jonka tajusin vasta ekan viestini jälkeen ja korjasin. Koska mietin veisiko salaatti noin paljon pistettä.)
pistemäärä on 4
En tiedä minkä verran sinne mitäkin ainetta on työnnetty. Joten mulle se asia on utopiaa.
Joten molemmat vastaukseni ovat OIKEITA niin kun viesteissäni olen kirjoittanut PISTE
Taitaa vaan niin olla, ettei palstalaiset oikeasti osaa lukea. Mulla lapsukainen sylissä niin vaikea kirjoittaa
Rakkain terveisin KOLME
ei uskoisi että olet äiti-ihminen tai ees suunnittelet olevasi.
surullista ..
Vierailija:
ei uskoisi että olet äiti-ihminen tai ees suunnittelet olevasi.
surullista ..
Vierailija:
ei uskoisi että olet äiti-ihminen tai ees suunnittelet olevasi.
surullista ..
lukutaidottomille (toivottavasti) aikuisille, kyllä -3-
muuten oliko tuo annoksen kalorimäärä vai 100 g:ssa?
vähenee jos annoksen