Lokakuiset vk 44
Olenko jo ainoa????Täällä ei tapahdu mitään...Viime yö oli tuskainen kun on pistänyt "sydämeen"tai no vasemman rinnan alle koko eilisen päivän ja yöllä äityi sit pahemmaksi...aamulla ei sitte enää pistäny...
mites katyez joko käynnistysaika on varattu?
mies oli ollu yön töissä ja siellä olivat kyselleet eikö vieläkään vauveli oo syntyny...
minä oon vielä isänpäivänäkin yhes koossa täällä yksinään palstailemassa!!!
pikku+"eikka"RV39+2
Kommentit (24)
Tänään kyllästyttää tämä odottelu jotenkin erityisen paljon. Ei enää millään huvittaisi. Vaikka sitä kuinka on yrittänyt itselleen tehdä jo ajat sitten selväksi, että on täysin mahdollista että saattaa mennä reilustikin yli lasketun ajan ja motivoida itseään varmuuden vuoksi varautumaan yliaikaisuuteen niin silti tuolla lasketulla ajalla näyttää olevan ainakin muhun aika suuri psykologinen vaikutus. Sen jälkeen olo on ollut ihan mielettömän kärsimätön, mitään ei saa tehtyä eikä mihinkään keskityttyä. Vaan eihän se auta muu kuin odotella!! Jospa sitä jo ensi yönä.. ;)
Jaksamista! :)
Helinä& Mönkiäinen 40+4
Meidän tyttö syntyi 14.10; painoa 3320 g ja pituutta 51 cm. Tyttö tuli 10 päivää etuajassa, mutta oli ihan hyvän kokoinen.
Kohta kolme viikkoa ollaan totuteltu vauvaperheen elämään ja kyllähän tämä ihanaa on :) Koirat ottivat vauvan myös mukavasti vastaan - tosin yksi on melko kova hoivavietissään ja siksi vahdittava. Ensi viikolla mies aloittaa työt ja minä jään lauman kanssa päiviksi yksin, joten siitähän se todellinen arki vasta alkaa...
Til + vauva 19 pvää
Meille syntyi ihana poikavauva sunnuntaina 26.10, raskausviikkoja oli kasassa 40+4. Aika pitkä oli synnytys mutta ponnistusvaihe vain 10 min ja koko homman helpoin osa. Epiduraali oli kyllä pelastus... Mutta kaikki meni siis hyvin ja poika oli heti jäntevä ja virkeä, syntymämitat 3485g ja 50cm. Keskiviikkona pääsimme kotiin ja hyvin on sujunut täälläkin, imetyskin onnistuu paremmin ja paremmin joka päivä :)
Voimia kaikille vielä odottaville ja paljon onnea kaikille uusille vanhemmille :)
Sabriina ja beibi 8pvä
LA tänään ei mitään tuntemuksia et olis lähtö lähellä...Sain pakattuu sairaalakassinkin vasta tänään.
Kävin kaverin lounasravintolassa iltaa vähän aikaa istumassa ja olihan mukavaa...harmi kun piti esikko hakee mummulasta ja tuoda kotiin nukkuun ku mieski huitelee jossai...
Tiistaita odotellessa kun on oyssissa kontrolli noista mun verenpaineista!!!Sitä ennen meikäläinen tuskin "jakaantuu"
Meilläkin esikko syntyi RV41+4 nii saapa nähä miten kauan yli tämä viihtyypi yksiössään...mut ny meen kattoo BB:tä
pikku85+"eikka" rv40