Pms oireista kysymys
Osaisitteko kertoa, että voiko pms oireet tulla vaikka olisi raskaana? ei se jokseenkaan loogiselta kuulosta mutta toivon vain niin kovasti että menkat eivät alkaisi loppuviikosta vaan hedelmöitys olisi kuin olisikin tapahtunut:)
Kommentit (10)
ja pidetään peukkuja että tuntemuksemme ovat ihan jotain muuta kuin pms-oireita..
onnea myös sulle:)
Minulla ainakin oli kaikki pms-oireet ennen plussatestin tekoa, oli ollut viikon verran semmoinen tunne että kyllä ne menkat alkaa, vaan eipä alkaneet. Oli alavatsasärkyä, mielialavaihteluita, rinnat kipeät, finnejä jne... Alavatsassa semmoinen menkka olo pysyi vielä pitkään, se tuli ja meni. Ja rinnat vaan kipeyty entisestään, kun viikkoja tuli lisää. Mieliala vaan koheni kummasti plussatiedon myötä :) Että kyllä teillä toivoa on!
-Maisi
vahvat pms oireet. Oireita ei tullut ollenkaan josta osasin jo päätellä josko olisin raskaana :) Nehän oireet alkavat viikko kaksi ennen menkkoja.
M@m@ rv 15+1
Mielestäni PMS-oireet ja alkuraskauden oireet aiheutuvat samasta hormonista ja ovat siten hyvin samanlaisia. Siksi onkin niin vaikeaa ennustaa oireiden perusteella mahdollista raskautta. Tsemppiä :)
mulla on ihan järkyttävässä kunnossa iho, valkopäistä näppyä puskee ihan joka kohtaan. Rinnat on kipeämmät ja turvoksissa kun aiemmin menkkojen aikaan. mahaa turvottaa ja sattuu ihan kuin menkkojen alkaessa.
2.päivää yliajalla normaalista menkkojen alkamisesta mennään..
Kiitos tsemppauksesta ja vastauksista:) katsotaan joko tämä kuukausi olisi se onnen kuukausi:) iloista viikonloppua kaikille!
Minun osalta arpominen loppui tämän kierron osalta tähän. Menkat alkoi valtavan runsaalla vuodolla ja megalomaanisella migreenillä höystettynä. Tooodella huono olo.
musta tuntuu että tänään loppuu toivo multakin, on vähän sellaisia tuntemuksia vatsassa..:(
yrittäkäämme uudestaan taas piakkoin:)
mut itsellä ihan sama tilanne! toivon ettei menkat ala!! vaik oireillu on pikkaisen..
*onnea sinulle*