Kuka lähtee BB:stä sunnuntaina ???? Kenelle annat plussasi, kenelle miinukset ??
Kommentit (21)
Ja historian ensimmäinen " venäläinen" vaikka onkin Virosta, joka ei mua ärsytä yhtään. Minua yleensä aina risoo toi venäläisten puhetyyli, oli se sit venäjää tai suomea venäläisittäin.
Maxinelle tekisi mieli laittaa miinuksia, mutta taidan keskittyä plussiin...
Mä haluan sen hormoonihiiren ulos talosta!
Vierailija:
Mä haluan sen hormoonihiiren ulos talosta!
Vierailija:
Ja historian ensimmäinen " venäläinen" vaikka onkin Virosta, joka ei mua ärsytä yhtään. Minua yleensä aina risoo toi venäläisten puhetyyli, oli se sit venäjää tai suomea venäläisittäin.
Kadia äänestää samalaiset luuserit kuin se on itsekkin. Luusereitahan on tällä palstalla paljon.
Samalainen kiero teeskentelevä onnenonkija kuin muutkin venakot.
tavoitteissaan eli Kadista on onnistuttu tekemään suosikki. Koosteiden katsojat pystytään niin manipuloimaan... esim. eilisessä koosteessa ei MITÄÄN siitä, kuinka kadi lusmuili maanantaina täysin ruoanlaitosta ja tiskaamisesta, vaikka muilta asukkailta tuli jo suoranaista komentoa. Kadi keskittyi vaan " treenaamaan" ja kaiken lisäksi sillä oli tullut eiliseen punnitukseen kilo lisää! Te uskotte ihan kaiken, mitä teidän halutaan uskovan, eli fanittakaa vaan kadia, niin on tarkoitettu!
Ihan kuin Perttukin.. Kokevat uhkaksi.. ja kuinka sitten kävikään..
Meitä Kadifaneja on niin paljon, et me pidetään tyttö talossa!
Enkä koe olevani mitenkään luuseri :) Jännä miten täällä jotkut katsoo oikeudekseen väittää niin.
Minä puolestaan ihmettelen suuresti miten naiset voivat tykätä Timosta! Käyttä hyväkseen minkä ehtii. Mutta siltikään en ala haukkumaan teitä Timo-fanit :)
Hän on laiska ja asosiaalinen. Tietysti jotkut tässä maailmassa (etupäässä samanlaiset lusmuilijat) pitää sellaisia ominaisuuksia ihailtavina, mutteivät he kyllä itskekään taida olla tasapainoisemmasta päästä.
en vaan tiedä, miten noita plussia ja miinuksia kannattaa jaella. =/
Eipä käyttänyt Heliäkään hyväkseen. Toivottavasti Satu on katsonut itseään rehellisesti peiliin.
-24.
Siis mitenkäs nämä liittyvät toisiinsa?
Miettii jo seuraavaa " uhria" ? Jo tuo hänen asenteensa naisia kohtaan on naista alentavaa, enkä voi ymmärtää Timon ihailijoita, nimenomaan naisihailijoita.
teatraalisuutta kyllä löytyy, mutta ei tähän astinen ei vakuuta lahjoista.
selkeesti ei ole kiinnostunut työnteosta eikä itsensä elättäminen työllä kiinnosta ....ei sinuakaan, arvaan?
Vierailija:
Miettii jo seuraavaa " uhria" ? Jo tuo hänen asenteensa naisia kohtaan on naista alentavaa, enkä voi ymmärtää Timon ihailijoita, nimenomaan naisihailijoita.
Vaikka en ikinä huolisi sitä kaveria, ehkä kyse onkin juuri siitä.
-24.
Onko teidän mielestä ok, että toiset joutuivat tämän viikkotehtävän aikana odottamaan nälissään kolme tuntia prinsessan heräämistä ennenkuin saivat aamiaista? Eli ihmisenä Kadi on mielestäni omassa erikoisuudessaan aivan valloittava, mutta täysin väärässä paikassa. Ei BB-taloon voi mennä, jos ei ole valmis joustamaan mistään omastaan. Tai siis näköjään voi..
Toivottavasti se vastenmielinen laiska venäläinen tippuu..