Tunnustaako kukaan muu, että taaperolla välillä esim. kauppareissulla ulkohaalarin alla yövaatteet...
Kommentit (14)
Eikö sen vaipanvaihdon yhteydessä ole sama vaihtaa ne päivävaatteet???
ja samalla vaihdetaan päivävaatteet. Illalla viimeiseksi pesulla ja sitten yövaatteet ylle - eli yövaatteissa tosiaankin vain nukutaan meillä.
Aina en jaksa vaihtaa kaikkea sävy sävyyn tai kotivaatteita kunnon vaatteisiin, mutta ei me kyllä yöpuvuissa ulkona liikuta.
Lapset nukkuvat tällä hetkellä pikkuhousuissa ja trikoopaidassa, illalla vaihdetaan puhtaat päälle. Samat jäävät päiväksi päälle. Talvella päällä on joko näiden lisäksi sukkahousut, tai kovalla pakkasella Ruskovillan villakerrasto, joka sekin yleensä jää vaatteiden alle. En oikein ole nähnyt pyjamia tms. tarpeellisena.
meillä on ihan hienommat takit ja housut sitä varten, haalari taas on ulkoilua varten (kaupassa ei kosteussuojaa, lianhylkivyyttä ja tuulenpitävyyttä tarvita).
Varsinkin, jos mies lähtee aamuisin kauppaan lasten kanssa, että saan nukkua pidempään. Olen huomannut, että useimmiten yöpaita haalarin alla.. Vähän on hymyilyttänyt kyllä =)
Ja esim. kerhopäivän jälkeen vaihdetaan päiväunille edellisen yön " univaatteet" ja joskus sit unien jälkeen saatetaan pikaisesti käydä toimittamassa joku juttu niin, että nuo vaatteet jää haalarin alle... ja sit menevätkin pesuun. Ai että olen kamala ;-)
Meidän Herralle laitetaan AINA slipoveri kauppaan kauluspaidan kanssa... ja tytölle kananpyrstösukkikset hameen kanssa... Meidän Alepaan ei tosiaankaan voi mennä jossain haalareissa. Hyi hitto.... johan siinä pultsareilta menis päivä pilalle!!! Huh.
Oon mä käyny hurjassa nuoruudessa baarissakin yöpaita päällä (olin nukkumassa, kun kaverit tuli hakemaan ja kiire oli), miksei sitten pyjama toppahousujen ja -takin alla=)))
Vierailija:
ja samalla vaihdetaan päivävaatteet. Illalla viimeiseksi pesulla ja sitten yövaatteet ylle - eli yövaatteissa tosiaankin vain nukutaan meillä.
Itselle myös vaatteet päälle vaikkei minnekään oltais menossa ja naama sekä hiukset kuntoon! Säälittävää kun äiti ei viitsi pukea lasta!
niin arvatenkin en todellakaan ota lasta mukaan missään haalareissa!
Haalareit ovat lapsilla muutenkin päällä vain pihalla, kauppaan lähdettäessä päällä housut ja takki.
Usein otan koko takin pois tai otan haalarista yläosan pois ettei kuumuuden vuokse kypsy kauppa reissuun.
Ei onnistuisi jos alla olisi jotain muuta kuin siisti paita.