Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko laittaa lapset päiväkotiin ja alkaa sitten etsiä töitä?

Vierailija
26.09.2007 |

Eli mun pitäs tammikuusta aloittaa jossain duunissa, jota ei vielä siis ole. Lapsille pitäisi kuitenkin hakea jo nyt viimeistään tarhapaikkaa tammikuun alusta. Onko järkeä, että etsiskelen töitä samalla kun vien lapset jo päiväkotiin?

Kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen minäkin samaa kuin muut. Päivähoitoon totuttelu vie aikaa ja jos itse samaan aikaan totuttelet pitkiin työpäiviin, jää kaikille paha maku suuhun.

Vierailija
2/6 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin paikkaa kannattaa nyt jo hakea. Päätä sitten tammikuussa mitä teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin palaamassa ekalta äitiyslomalta. Laitoin lapsen päivähoitoon vuoden vaihteessa, vaikkei mulla ollut työtä johon palata (hain tietenkin koko syksyn töitä). Lapsen kanssa sitten aloiteltiin hyvin rauhassa päivähoito ja minä samalla hain töitä. Kävipä sitten niin, että työllistyin 3 viikkoa lapsen hoidon aloituksen jälkeen ja työn saamisen edellytyksenä oli, että pystyin aloittamaan heti seuraavana päivänä. Kylläpä olikin helppo aloitus, kun lapsi oli jo tottunut päivähoitoon.

Siis ehdottomasti haet lapsillesi päivähoitopaikat, vaikkei sinulla olisikaan töitä. Töidenhaku ja työn aloitus sujuu paljon paremmin, kun lapset ovat jo valmiiksi hoidossa. Ja pystyt tarjoamaan lapsillesi alkuun pehmeän aloituksen.

Tsemppiä työnhakuun!!

Vierailija
4/6 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvähän se on lapsellekkin totutella uuteen hoitopaikkaan rauhassa ja tehdä vähän lyhyempää päivää eikä suoraan kymmentuntisia hoitopäiviä.

Vierailija
5/6 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset yli 3-vuotiaita ja nauttivat ikäisestään seurasta.

Vierailija
6/6 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän